-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!wsisiz.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Awaria turbo diesla
Date: Fri, 18 Nov 2011 00:01:58 +0100
Organization: WSISiZ
Lines: 22
Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl
Message-ID: <ja43p2$i7n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
References: <ja390e$l90$1@usenet.news.interia.pl> <ja3o3k$5jt$1@inews.gazeta.pl>
<ja3oj1$r0g$2@node2.news.atman.pl> <ja3phh$fu9$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<ja3tk9$48k$1@mx1.internetia.pl> <ja3uv8$r52$4@usenet.news.interia.pl>
<ja3vdi$e3m$1@mx1.internetia.pl> <ja401q$hbl$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<ja43c8$2ca$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: ns2.knc.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: portraits.wsisiz.edu.pl 1321570914 18679 85.219.142.9 (17 Nov 2011 23:01:54
GMT)
X-Complaints-To: a...@w...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 17 Nov 2011 23:01:54 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
In-Reply-To: <ja43c8$2ca$1@mx1.internetia.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2414278
[ ukryj nagłówki ]
> E bez przesady, jak sobie wcześniej obczaisz i przygotujesz w bagażniku
> odpowiednie narzędzie to masz szanse :
> http://peugeot.centralwallpaper.com/wp-content/uploa
ds/2010/12/Peugeot-206-SW-HDi-engine-pictures.jpg
> np tu :)
tu to piknie jest bo turbina wysoko i pod ręką.
w swoim punciaku bym juz tak nie zrobil - za nisko i za ciasno. moze
jeszcze bez chlodnicy klimy byloby wiecej miejsca a tak to makabra u
mnie. Ja musialem do wyjecia turbo zrzucic pas z chlodnicami i zderzak:).
jakbys mnie zapytal na spokojnie teraz jak bym zatrzymal silnik(poza
proba duszenia sprzeglem) to bym nie wymyslil nic.
ciecie przewodow to proszenie sie o ciezkie poparzenia.
wsadzenie czegos do rury....wessie i filtr nie zatrzyma-poleci z filtrem
dalej.
ręką? ponoc mozna palce stracic.
a gasnice te samochodowe to mozna sobie wsadzic w dupe conajwyzej bo to
do gaszenia kiepow sie ledwie nadaje. i to nie czynnikiem a zgniatajac
kiepa gaśnicą o beton:)
Następne wpisy z tego wątku
- 18.11.11 00:40 X-Man
- 18.11.11 00:42 yabba
- 18.11.11 01:29 Krzysiek Kielczewski
- 18.11.11 01:35 X-Man
- 18.11.11 05:12 Karolek
- 18.11.11 05:13 Karolek
- 18.11.11 05:15 Karolek
- 18.11.11 07:51 LEPEK
- 18.11.11 07:59 PM
- 18.11.11 08:10 Krzysiek Kielczewski
- 18.11.11 08:41 PM
- 18.11.11 08:47 Robson
- 18.11.11 08:52 AZ
- 18.11.11 09:01 Krzysiek Kielczewski
- 18.11.11 09:12 AZ
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=