    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Awaria silnika
    Date: Mon, 30 May 2011 03:33:38 +0200

    W dniu 2011-05-29 20:34, furi pisze:

    > Nie bedzie to potrzebne, duren jestem ;) i nie znam sie, myslalem ze
    > trza wymienic caly ten modul co wchodzi do zbiornika (pompa, miernik
    > poziomu) i to nowe kosztuje 350 E, dzisiaj to wymontowalem zeby miec na
    > wzor na szrocie i okazalo sie za da sie z tego wyjac i zamienic sama
    > pompe, a ta kosztuje ~50 euro wiec jutro zasuwam do sklepu kupic nowa.
    >
    > Jako ze to wydaje sie to byc proste w montazu, nie bede dzwonil po
    > mechanika zeby przyjechal zamontowac. Poradzcie czy sa przy tym jakies
    > myki, czy tylko wstawiam, podlaczam zasilanie, przewody paliwowe i
> [...]
    Zrób zdjęcie i wyślij, ciężko przewidzieć takie podstawowe sprawy co
    należy zrobić. Pamiętaj, że istnieje opcja, że będziesz musiał wstawić
    nową uszczelkę, jeśli konstrukcja i technologia tego wymaga (i w tym
    przykładzie smarować uszczelki nie wolno). Odpowietrzać nic nie musisz,
    zalej tylko tę pompę paliwem przed montażem.