  • Data: 2017-10-27 18:52:50
    Temat: Re: Awaria rozrusznika?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 27 Oct 2017 17:58:52 +0200, Czarek napisał(a):

    > W jednym rozruszniku wymiana szczotek za 450 zł i to ma być niedrogo?

    Zależy od konstrukcji samochodu - w niektórych autach samo dojście do
    rozrusznika jest skomplikowane i operacja wyjęcia i włożenia wymaga kilku
    godzin pracy.

    Bo rozumiem że te 450zł to przyjeżdżasz samochodem zepsutym i wyjeżdżasz
    naprawionym.

    Bo jak ktoś w wyjętym rozruszniku wymienia 4 szczotki za 450zł, to
    faktycznie zahacza o złodziejstwo ;)