  • Data: 2012-07-14 11:29:02
    Temat: Re: Avast, a konkretnie avastsvc.exe
    Od: Maurycy Piec-Bocheński <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki, Grzegorz; a już chciałem przepraszać, że trafiłem na
    niewłaściwą grupę ;)
    Jednak nie bardzo rozumiem. Piszesz o przekierowaniu ruchu
    wychodzącego, a u mnie prawie nie ma takiego, chyba że o czymś nie
    wiem. Komputer jest przez kilkanaście godzin na dobę połączony przez
    internet z serwerem, z którego ściągam dane - jest to około 100 - 130
    mega na dobę. Prawie nic nie wysyłam w drugą stronę - może 1 mega.
    Net Limiter wykazuje np. ruch przychodzący (avastsvc.exe) 270 mega,
    wychodzący 10 mega, a mojego ściągania odpowiednio 111 mega i 1 mega.
    Nie rozumiem więc nadal skąd te ilości ściągane przez Avast...

    MP-B

    On 14 Lip, 11:09, wozniak grzegorz <g...@w...pl> wrote:

    > Avast tworzy jakieś pseudo proxy (a właściwe przekierowuje ruch wychodzący
    > na port 80, port pop3,smstp i pewnie jeszcze inne  na port na którym
    > nasłuchuje to proxy) i przez nie kieruje cały ruch celem filtrowania
    > zagrożeń.
    > Dowiesz się jakie to gówno jak zaczniesz otwierać dużo połączeń na raz
    > np. dużo zakładek w przegladarce + klient poczty + jakiś ftp + samba wtedy
    > nagle strony www przestaną Ci się wczytywać zgłaszając błąd w dns albo
    > timeout serwera.    > Czy żeby wstrzymać to ściąganie muszę całkowicie wyłączyć
    Avasta, czy