  • 61. Data: 2015-08-04 13:26:02
    Temat: Re: Autostrady za darmo w szczycie
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:mpn0m2$2cq$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2015-08-03 o 07:35, Ghost pisze:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    >Kłopot może być, bo do zmiany umowy potrzeba woli dwóch stron. A umowy
    >podpisuje się atramentem. Jeszcze masz coś wartościowego do napisania? ;)

    Względem twojej pustej mowy trawy?

  • 62. Data: 2015-08-04 13:31:26
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-04 o 13:26, Ghost pisze:

    > Względem twojej pustej mowy trawy?

    Widzę, że naukę żeś odporny.

    --
    Liwiusz

  • 63. Data: 2015-08-04 22:22:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-08-04 09:00, Budzik wrote:

    > Różnie. Miedzy Poznaniem a Koninem sa na autostradzie.
    > Ale na A2 raczej nie ma korków bramkowych :)

    Jak nie ma, jak są - może nie takie spektakularne, ale w każdy piątek
    były i to w obie strony. Co ważne nie było na bramkach wjazdowych na
    odcinku państwowym (choć jakby był spory ruch, to z pewnoscią by były,
    tylko jest różnica między kilkoma a kilkunastoma/dziesięcioma minutami)

    Shrek.

  • 64. Data: 2015-08-05 07:48:32
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2015-08-04 o 13:26, Ghost pisze:

    >Widzę, że naukę żeś odporny.

    A po polskjemó jakbyś to napisał?

  • 65. Data: 2015-08-05 22:52:14
    Od: <6...@8...225214.invalid> (Tom N)

    Ghost w

    > A po polskjemó jakbyś to napisał?

    Jeżeli wytrzeźwieje to może na pisze...

    --
    'Tom N'

  • 66. Data: 2015-08-06 00:54:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-08-05 o 22:52, (Tom N) pisze:
    > Ghost w

    > Jeżeli wytrzeźwieje to może na pisze...

    No proszę jak się ładnie matołki liżą po cipkach.

    --
    Liwiusz

  • 67. Data: 2015-08-06 11:21:46
    Od: <1...@5...112146.invalid> (Tom N)

    Liwiusz w

    > No proszę jak się ładnie matołki liżą po cipkach.

    Nie musisz dzielić sie swoimi pijackimi doświadczeniami

    --
    'Tom N'

  • 68. Data: 2015-08-06 16:59:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Aug 2015 14:07:44 +0200, Tomasz Pyra napisał(a):
> [...]
    > ruch już przekraczał możliwości drogi.
    > W efekcie korki są jeszcze większe, bo okazuje się że samo podniesienie
    > szlabanu i brak przestoju w tym jednym miejscu to niewielka poprawa - korki
    > są i tak.
    > Wczoraj obwodnica trójmiasta (bez żadnego wypadku) stała tak, że ludzie
    > swój biwakowy ekwipunek rozkładali na drodze, nie mówiąc o tym co się
    > działo na stacjach benzynowych.
    >
    > Sens to by miało zwolnienie z opłat godzin poza szczytem - właśnie po to
    > żeby zachęcić kierowców do rozłożenia w czasie obciążenia.

    Proponujesz ludziom, zeby na wczasy nad morze pojechali w grudniu ?
    Czy zeby planowali dotarcie na miejsce o 2-4 w nocy ?

    Przepustowosc bramek jest jaka jest, w chwili naprawde duzego ruchu
    stanowia waskie gardlo. Jak kolejka przekracza 10 minut - powinni
    przepuszczac bez placenia.

    Ale skoro to nie pomoglo, to moze problem lezy gdzie indziej ...
    bilety na Hel wprowadzic ? :-)

    J.

  • 69. Data: 2015-08-06 17:08:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 02 Aug 2015 19:49:20 +0200, Shrek napisał(a):

    > Bo na przykład koncesję z Autostradą Wielkopolską podpisywał prezes
    > Agencji budowy i Eksplatacj Autostrada - niby w tym nic niezwykłego,
    > gdyby nie to, że potem został prezesem Autostrady Wielkopolskiej.
    > Więc skoro negocjiował sam dla siebie...

    W tym przypadku to nie wiem, czy mial duzo do negocjowania - Kulczyk
    zrobil autostrade za swoje, zrozumiale, ze zaplate bierze dla siebie,
    na ogolnych zasadach podanych w ustawie ... co nawyzej jakies
    dodatkowe zapisy tam mogly byc istotne, ze np Panstwo nie ulepzy drog
    rownoleglych ... ktore z drugiej strony sa tez zrozumiale ...

    J.

  • 70. Data: 2015-08-06 17:11:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 2 Aug 2015 17:00:20 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik masti g...@t...hell ...
    > Nie mam pojecia jakie zostały zawarte.
    > Zapewne to kwestia negocjacji ale skoro teraz daje im sie kase za damski...
    > to byc moze mniejszym kosztem mozna te umowy renegocjowac.
    > Poza tym prawo czesto zmienia sie w czasie funkcjonowania biznesu.
    > Co w tym dziwnego.
    > Prowadzisz firme i nagle wprowadzaja ci via toll. Czy ktos sie pytał
    > spedytorom, czy dadza rade renegocjowac umowy z firmami spedycyjnymi?

    A zawarli je na 5 lat, z gwarancja ceny ? To idioci :-)

    Via toll nie wprowadzono w jeden dzien, cena paliwa skakala, kurs
    zlotowki skakal - a wiec cena ciezarowek, podatki na samochody
    skakaly, pensje skakaly - a my tu o prostej usludze, trwajacej gora
    tydzien.

    J.