-
41. Data: 2018-08-21 19:36:31
Temat: Re: Autostrady to samo zlo :-)
Od: <test>
Użytkownik napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:8b359816-5b71-4c44-bab5-2fb15dfed0a5@go
oglegroups.com...
>https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/rosnie-liczba-wypadk
ow-na-polskich-autostradach,861306.html
>tak wiec nasuwa sie pytanie czy budowac kolejne autostrady skoro trup
>sciele sie coraz gesciej ? zmodyfikowac program szkolenia kierowcow ?
>wiecej policji na drogach ? zakaz wyprzedzania dla TIR-ow jest oczywisty
>:-)
Ojezu, pismak wynalazł sensacje i banda debili z pms (od zawsze uważam tą
grupę za enklawę debilizmu), podchwyciła.
Drogie tempe matoły, jeśli rośnie liczba uczestników ruchu na autostradach
(a rośnie) to nominalna liczba wypadków też powinna rosnąć. Co nie stanowi
dowodu na to, że autostrady są bardziej niebezpieczne.
I dziwić się, że ten zidiociały naród nie reaguje, jak mu depczą konstytucje
za marne 500+.
-
42. Data: 2018-08-21 21:52:58
Temat: Re: Autostrady to samo zlo :-)
Od: j...@g...com
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 19:36:36 UTC+2 użytkownik test napisał:
> jeśli rośnie liczba uczestników ruchu na autostradach
> (a rośnie) to nominalna liczba wypadków też powinna rosnąć. Co nie stanowi
> dowodu na to, że autostrady są bardziej niebezpieczne.
Z w/w wycinkowym cytatem tak z grubsza się zgadzam. Coraz więcej samochodów na 1km
długości autostrady i chyba coraz więcej miszczów lewego pasa gnających 160-220 km/h,
którym przeszkadzają wolniejsi na lewym pasie, i którzy to miszczowie - tak się
dziwnie składa - sami nigdy nie zjeżdżają na prawy pas. Jedyne - tak mi się wydaje
- rozwiązanie, to gęsta siec odcinkowego pomiaru prędkości. I zabieranie prawka po
którejś z kolei "recydywie".
-
43. Data: 2018-08-21 21:58:34
Temat: Re: Autostrady to samo zlo :-)
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 21-08-2018 o 21:52, j...@g...com pisze:
> W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 19:36:36 UTC+2 użytkownik test napisał:
>
>> jeśli rośnie liczba uczestników ruchu na autostradach
>> (a rośnie) to nominalna liczba wypadków też powinna rosnąć. Co nie stanowi
>> dowodu na to, że autostrady są bardziej niebezpieczne.
>
> Z w/w wycinkowym cytatem tak z grubsza się zgadzam. Coraz więcej samochodów na 1km
długości autostrady i chyba coraz więcej miszczów lewego pasa gnających 160-220 km/h,
którym przeszkadzają wolniejsi na lewym pasie, i którzy to miszczowie - tak się
dziwnie składa - sami nigdy nie zjeżdżają na prawy pas. Jedyne - tak mi się wydaje
- rozwiązanie, to gęsta siec odcinkowego pomiaru prędkości.
Poznać kapelusza po głupocie bezdennej jego.
PLONK.
-
44. Data: 2018-08-21 22:02:48
Temat: Re: Autostrady to samo zlo :-)
Od: <2...@5...220248.invalid> (Tom N)
j...@g...com w
<news:d5847582-2d25-4730-b3b5-ea57c1db96de@googlegro
ups.com>:
> W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 19:36:36 UTC+2 użytkownik test napisał:
>> jeśli rośnie liczba uczestników ruchu na autostradach
>> (a rośnie) to nominalna liczba wypadków też powinna rosnąć. Co nie stanowi
>> dowodu na to, że autostrady są bardziej niebezpieczne.
> Z w/w wycinkowym cytatem tak z grubsza się zgadzam.
Bełkot, ale sie zgadzasz?
> Coraz więcej samochodów na 1km długości autostrady
Bo mało autostrad?
> Jedyne - tak mi się wydaje
Karać, jebać nie wyróżniać...
> rozwiązanie, to gęsta siec odcinkowego pomiaru prędkości.
Dlaczego nie gęsta sieć AUTOSTRAD?
Jesteś PISIOREM z ojca i matki, czy tylko z głupoty?
--
'Tom N'
-
45. Data: 2018-08-21 22:29:50
Temat: Re: Autostrady to samo zlo :-)
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu wtorek, 21 sierpnia 2018 21:58:34 UTC+2 użytkownik Cavallino napisał:
> Poznać kapelusza po głupocie bezdennej jego.
> PLONK.
W rankingu tutejszych idiotów zaczyna Tobie brakować godnych konkurentów.
Walcz godnie dalej zwycięstwo masz w kapeluszu;)
-
46. Data: 2018-08-22 01:20:15
Temat: Re: Autostrady to samo zlo :-)
Od: Akarm <a...@w...pl>
W dniu 2018-08-21 o 21:52, j...@g...com pisze:
>
> Z w/w wycinkowym cytatem tak z grubsza się zgadzam.[...] Jedyne - tak mi się wydaje
- rozwiązanie, to gęsta siec odcinkowego pomiaru prędkości.
>K...mać!
Najlepiej, żeby na autostradach dozwolona prędkość nie była wyższa, niż
50 km/godz (co w Polsce przecież nie jest czymś nadzwyczajnym), a na
wszystkich pozostałych drogach nie wyższa niż 20 km/godz. I obowiązkowo
przed każdym samochodem w mieście biegnący człowiek z chorągiewką,
ostrzegający przed niebezpieczeństwem.
--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/
Nie trawię chamstwa, nieuctwa, bydła wszelakiego
-
47. Data: 2018-08-22 09:04:22
Temat: Re: Autostrady to samo zlo :-)
Od: "T." <k...@i...pl>
W dniu 2018-08-21 o 19:24, kk pisze:
> W dniu 2018-08-21 o 17:39, T. pisze:
>> W dniu 2018-08-20 o 21:54, kk pisze:
>>> W dniu 2018-08-20 o 21:41, j...@g...com pisze:
>>>> Nie rozumiem, dlaczego przy takim natężeniu ruchu na autostradach
>>>> nie zamontowano jeszcze odcinkowych pomiarów prędkości z odczytem
>>>> przy węzłach i MOP-ach. Owszem TIRy robią zamieszanie, ale potem
>>>> sznur samochodów przyspiesza i wtedy zaczyna się walka, gdy znajdzie
>>>> się mistrz lewej: jedzie sznur samochodów 130-140 lewym pasem
>>>> (powroty weekendowe) i po chwili wolniejsi po wyprzedzeniu TIR-ów
>>>> zjadą na prawo - ale zawsze znajdzie się jakiś slalomowiec, który
>>>> musi mieć średnią 180.
>>>> Gdyby były pomiary odcinkowe i pomiar odstępu to moim zdaniem ilość
>>>> wypadków znacząco by zmalała.
>>>>
>>>
>>> Jakich wypadków?
>> Radio niemal codziennie głosi o wypadkach na A4, często są na A2.
>
> I co, bada przyczyny wypadków?
Zwykle nie podają. Ale mam wrażenie, że głównie zajeżdżanie drogi i
jazda na dupie. Ale to tylko domniemania.
T.
-
48. Data: 2018-08-22 09:07:48
Temat: Re: Autostrady to samo zlo :-)
Od: "T." <k...@i...pl>
W dniu 2018-08-22 o 01:20, Akarm pisze:
> W dniu 2018-08-21 o 21:52, j...@g...com pisze:
>
>>
>> Z w/w wycinkowym cytatem tak z grubsza się zgadzam.[...] Jedyne - tak
>> mi się wydaje - rozwiązanie, to gęsta siec odcinkowego pomiaru prędkości.
>> K...mać!
> Najlepiej, żeby na autostradach dozwolona prędkość nie była wyższa, niż
> 50 km/godz (co w Polsce przecież nie jest czymś nadzwyczajnym), a na
> wszystkich pozostałych drogach nie wyższa niż 20 km/godz. I obowiązkowo
> przed każdym samochodem w mieście biegnący człowiek z chorągiewką,
> ostrzegający przed niebezpieczeństwem.
Śmiech śmiechem, ale pamiętam, jak na trasie Łazienkowskiej w Warszawie
wprowadzono ograniczenie 60 km/godz. Przez ładnych kilka dni kierowcy
bali się "lotnych patroli" i tyle jechali. Nigdy wcześniej ani nigdy
potem ruch tam nie odbywał się tak płynnie, łatwo było się bez stresu
włączyć do ruchu.
Ruch wolniejszy sprzyja wręcz większej przepustowości, zwłaszcza jak
pasy przyspieszania i spowalniania nie są wystarczająco długie (a dla
ciężarówek to takie pasy musiałby mieć z 500 m, co jest nierealne).
T.
-
49. Data: 2018-08-22 09:56:19
Temat: Re: Autostrady to samo zlo :-)
Od: j...@g...com
W dniu środa, 22 sierpnia 2018 01:20:17 UTC+2 użytkownik Akarm napisał:
> Najlepiej, żeby na autostradach dozwolona prędkość nie była wyższa, niż
> 50 km/godz ...
Wyraziłem tylko swoje zdanie ws eliminacji niebezpiecznych użytkowników autostrad. Ja
jeżdżąc na A przekraczam limit 140 km/h, ale tiry mi w ogóle nie przeszkadzają:
chwile poczekam i jedziemy dalej. O wiele częściej życie zatruwają ludzie gnający
lewym pasem i popędzający wszystkich przed sobą i czasem wpychający się od prawej
strony. Jak wyprzedzam w kolumnie aut to dlaczego mam zjeżdżać na prawo i mocno
hamować przed kimś na prawym pasie tylko dlatego, ze ktoś z tyłu mnie pogania... To
jest analogicznie jak kolejka w sklepie - niech każdy poczeka na swoja kolej. Ja
rozumiem, że jak nabierzesz prędkości, to szkoda hamować, bo klocki, paliwo na
ponowne rozpędzanie itp... I dlatego marzy mi się odcinkowy pomiar prędkości jako
jedyne panaceum.
-
50. Data: 2018-08-22 10:18:43
Temat: Re: Autostrady to samo zlo :-)
Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>
On Tue, 21 Aug 2018 22:02:48 +0200, Tom N wrote:
> Karać, jebać nie wyróżniać...
JB dobrze prawi. Ostra represja to jedyna droga do skutecznej edukacji
idiotów.
> Dlaczego nie gęsta sieć AUTOSTRAD?
A czy to sprawi że zapierdalacze przestaną zapierdalać?
Swoją szosą, plon zebrany za pomocą narzędzi pomiarowo-sankcyjnych mógłby
następnie posłużyć do rozbudowy dalszych autostrad. Same zalety.
Mateusz