-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Autostrady to samo zlo :-)
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <8...@g...com>
<5b7c4da2$0$679$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<5b7c9e2f$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
From: "T." <k...@i...pl>
Date: Wed, 22 Aug 2018 09:07:48 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:52.0) Gecko/20100101
Thunderbird/52.9.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <5b7c9e2f$0$606$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 21
Message-ID: <5b7d0bc6$0$622$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.28.109.82
X-Trace: 1534921670 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 622 83.28.109.82:60906
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2638556
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2018-08-22 o 01:20, Akarm pisze:
> W dniu 2018-08-21 o 21:52, j...@g...com pisze:
>
>>
>> Z w/w wycinkowym cytatem tak z grubsza się zgadzam.[...] Jedyne - tak
>> mi się wydaje - rozwiązanie, to gęsta siec odcinkowego pomiaru prędkości.
>> K...mać!
> Najlepiej, żeby na autostradach dozwolona prędkość nie była wyższa, niż
> 50 km/godz (co w Polsce przecież nie jest czymś nadzwyczajnym), a na
> wszystkich pozostałych drogach nie wyższa niż 20 km/godz. I obowiązkowo
> przed każdym samochodem w mieście biegnący człowiek z chorągiewką,
> ostrzegający przed niebezpieczeństwem.
Śmiech śmiechem, ale pamiętam, jak na trasie Łazienkowskiej w Warszawie
wprowadzono ograniczenie 60 km/godz. Przez ładnych kilka dni kierowcy
bali się "lotnych patroli" i tyle jechali. Nigdy wcześniej ani nigdy
potem ruch tam nie odbywał się tak płynnie, łatwo było się bez stresu
włączyć do ruchu.
Ruch wolniejszy sprzyja wręcz większej przepustowości, zwłaszcza jak
pasy przyspieszania i spowalniania nie są wystarczająco długie (a dla
ciężarówek to takie pasy musiałby mieć z 500 m, co jest nierealne).
T.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.08.18 09:56 j...@g...com
- 22.08.18 10:18 Mateusz Viste
- 22.08.18 10:20 p...@g...com
- 22.08.18 10:32 Akarm
- 22.08.18 15:22 kk
- 22.08.18 15:23 kk
- 22.08.18 15:26 kk
- 22.08.18 15:26 kk
- 22.08.18 15:53 s...@g...com
- 22.08.18 16:12 kk
- 22.08.18 16:15 s...@g...com
- 22.08.18 19:59 test
- 22.08.18 20:16 Cavallino
- 22.08.18 20:19 Cavallino
- 22.08.18 21:43 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=