  • Data: 2018-08-22 15:53:24
    Temat: Re: Autostrady to samo zlo :-)
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 sierpnia 2018 08:23:01 UTC-5 użytkownik kk napisał:
> [...]
    1km długości autostrady i chyba coraz więcej miszczów lewego pasa gnających 160-220
    km/h,

    > Gzie oni? Raz sobie ustawiłem tempomat na 170 i na odcinku 200km nikt
    > mnie nie wyprzedził. W drugą ktoś poganiał 195, ale 220 to jeszcze nigdy
    > nie złapałem.

    Jechali przed Toba.

    Nie moglem sie powstrzymac :)
    Takich 220 to duzo nie widzialem ale pare razy mi migneli.
    Takich co jada w okolicy 160 troche jest.
    Takich co jada 140 i narzekaja ze reszta jedzie 110-120 jest masa.
    A takich co jada 90-100-110-120 jest ogrom i jakos sobie nie przeszkadzaja.

    Co mi troche tlumaczy czemu w wielu krajach sa takie a nie inne ograniczenia
    predkosci. Po prostu wiekszosci tyle wystarcza.

    Z drugiej strony podroz 140 zamiast 120 to jednak dobre pare minut do przodu na
    odcinku np. Torun-Lodz.

    Z trzeciej, jak autostrada pusta to mozna jechac 140 caly czas. A jak zatloczona to
    nie dosc ze nie ma jak sie rozpedzic to jeszcze niebezpiecznie jest jechac tak szybko
    z reszta ktora jedzie wolniej.