  • Data: 2018-09-04 11:07:40
    Temat: Re: Autostrady podrozeja
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Statystyki tego dłuższego życia to wyłącznie zasługa mniejszej
    >śmiertelności niemowląt.

    Jestes pewien, ze ich sie do statystyk wlicza ?
    Za to smiertelnosc dzieci spadla, i to juz moze dawac efekty
    statystyczne.
    Ale to w porownaniu do 1950, bo od wielu dekad jest raczej okolo zera

    >Spojrzyj na jakieś statystyki, co się fachowo nazywają "statystyki
    >wymieralności" - to rzetelniejsze źródło (używane np. w TU).
    >Fakt, ludzie żyją dłużej niż pokolenie temu, głównie za sprawą
    >lepszego odżywiania. A najwięcej pyłu emitował przemysł w latach
    >50.-70. Nikt się

    pelno konserwantow ?
    Bo czy dzis sie zdrowiej odzywiamy niz np w latach 70-90 ...

    >wtedy ochroną środowiska nie przejmował, a średnia życia rosła :-)

    Skutek lepszej opieki zdrowotnej, dostepnosci lekarzy, lepszych
    lekow - antybiotyki i wiekszosc chorob przestala byc grozna.

    Ale ... mam przyklad na wiejskim cmentarzu. Powiekszyli, jest nowa
    alejka ... i połowa tam to młodzi ludzie, tacy po 20 lat.
    Wypadki drogowe ?

    A zobacz jeszcze tu
    http://iwroclaw.pl/memento/

    Wez jakis dzien zgonu, np 5 wrzesnia 2015, 2005, 1995 ...

    J.