  • 11. Data: 2011-02-07 17:27:48
    Temat: Re: Autostrady po 0,10 i 0,20 PLN/km ?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Feb 2011 15:56:50 +0100, Tomasz Finke wrote:

    >Jeśli przez 10 lat bezpłatna A4 nie pomogła Opolszczyźnie w rozwoju
    >gospodarczym, to płatna tym bardziej nie pomoże. :-)

    Nie wiadomo czy nie pomogla - kontrahenci mogli dojechac, mieszkancy
    mogli szybciej dojechac do pracy (w reichu :-), potem powstalo sporo
    miejsc pracy na MOPach, a teraz beda mogly wrocic na starych trasach
    :-)

    J.

  • 12. Data: 2011-02-08 08:16:50
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Olleo wrote:
    > Niech spadaja na drzewo. Jak ja bede musial placic 70zl za 350km
    > (zakladajac, ze wybuduja te autostrady), to wole juz sobie lekko
    > nadlozyc drogi.

    a jak bym tam wolal do gdanska z Krakowa poleciec autostrada i byc na
    miejscu w 2.5 godziny niz palowac sie bocznymi drogami przez caly dzien.

  • 13. Data: 2011-02-08 08:39:05
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 02/07/2011 03:39 PM, Cavallino wrote:
    > Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > W sensownym. ;-)
    > Czyli bodajze od Swiebodzina do Szczecina.

    Jaj sobie nie rób, od Sulechowa do Międzyrzecza ma być w 2013.
    Teraz jest od Gorzowa do Szczecina.
    Kiedy będą pozostałe fragmenty - cholera wie.

  • 14. Data: 2011-02-08 08:50:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-08 08:16, Marek Dyjor pisze:

    > a jak bym tam wolal do gdanska z Krakowa poleciec autostrada i byc na
    > miejscu w 2.5 godziny niz palowac sie bocznymi drogami przez caly dzien.

    500km w 2.5 godziny.... Obudź się.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 15. Data: 2011-02-08 08:54:55
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Tue, 8 Feb 2011 08:16:50 +0100, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >a jak bym tam wolal do gdanska z Krakowa poleciec autostrada i byc na
    >miejscu w 2.5 godziny niz palowac sie bocznymi drogami przez caly dzien.

    Też bym wolał, ale nie mam (i raczej nie będę miał) auta potrafiącego
    przez 2,5h utrzymać średnią ponad 220 km/h nawet na autostradzie :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2011-02-08 09:11:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Uzytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci news:

    > a jak bym tam wolal do gdanska z Krakowa poleciec autostrada i byc na
    > miejscu w 2.5 godziny

    ?????
    Jakie 2,5 godziny?
    Nie pomyliles dystansu z takim dla samolotu czy TGV?

  • 17. Data: 2011-02-08 09:13:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "omega_fan" <o...@n...org> napisał w wiadomości news:

    > Jaj sobie nie rób, od Sulechowa do Międzyrzecza ma być w 2013.

    Aha, no to pomyliłem z tymi które się ostały jako do wybudowania po
    ostatniej zawierusze z drogami.
    Sorry.

    > Teraz jest od Gorzowa do Szczecina.

    I generalnie tyle mi wystarczy, akurat przy dojeździe z Poznania tylko ten
    odcinek mnie interesuje. ;-)

  • 18. Data: 2011-02-08 09:14:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-02-08 09:11, Cavallino pisze:

    > ?????
    > Jakie 2,5 godziny?
    > Nie pomyliles dystansu z takim dla samolotu czy TGV?

    Noo, przebił nawet Ciebie. :D

  • 19. Data: 2011-02-08 09:24:04
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:iiqu0d$152$1@news.dialog.net.pl...

    > Noo, przebił nawet Ciebie. :D

    Coś Ci się zdecydowanie pomyliło, nigdy nie twierdziłem, że pobijam rekordy
    przejazdu odcinków.
    To że mam gdzieś ograniczenia co kilka km, nie oznacza że rozwijam na nich
    prędkość ponadźwiękową, po prostu jadę na trasie swoje 100 z (mniejszym lub
    większym) hakiem i nie zwalniam drastycznie z byle powodu.

  • 20. Data: 2011-02-08 09:34:11
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 08.02.2011 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> napisał/a:

    > a jak bym tam wolal do gdanska z Krakowa poleciec autostrada i byc na
    > miejscu w 2.5 godziny niz palowac sie bocznymi drogami przez caly dzien.

    Ale tak można raz, jak jedziesz na wakacje. Jeśli musisz częściej jeździć,
    to opłaty za takie autostrady urastają do nienormalnych rozmiarów. W ten
    sposób znowu będą zakorkowane wsie i miasteczka, a po autostradach będą
    jeździć nieliczni.

    Szkoda tylko, że na autostrady oddaje się np. obecny odcinek DK1 miedzy
    Częstochową a Piotrkowem - ludzie, wiecie, ze po zawłaszczeniu przez
    autostradę tego odcinka NIE BĘDZIE w zasadzie alternatywy? Czemu nie
    wychodzimy na ulice protestować?
    --
    Samotnik