  • Data: 2021-08-27 20:18:59
    Temat: Re: Autostrada a4, takie tam ględzenie
    Od: ii <i...@o...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.08.2021 o 23:03, ToMasz pisze:
    > wiele firm stosuje taki "myk". Robimy 100%, ale jak masz auto bieda
    > edition, to większa część jest zablokowana.
    > Druga sprawa to fakt, że ja mam nawigację made renault, ale z 2014 roku
    > i następne mapy są płatne. w dupie to mam, googlemaps za darmo i z
    > informacjami o korkach w cenie abonamentu telefonicznego za który i tak
    > płacę

    Ale zintegrowane z samochodem tj na wyświetlaczu i ew. korzystając z
    czujników? Bo oni ostatnio właśnie zrobili interfejs do telefonów
    zamiast te nawigacje sprzedawać. Tylko to w nowych.

    > Tak czy owak, dzisiaj w Rudzie śląskiej było zdarzenie.
    >
    > https://tvn24.pl/katowice/ruda-slaska-drogowa-trasa-
    srednicowa-zakret-mistrzow-krok-od-tragedii-wideo-53
    31492

    Niezłe.

    > gdyby auta miały "stop" lub użycie absu rozgłaszane radiowo drugi by nie
    > wpadł w poślizg. żadne inne urządzenie nie dało by rady powiadomić o
    > zagrożeniu.

    Przecież tam w ogóle nie było mgły. Wszystko było widać.