  • Data: 2021-08-27 12:47:28
    Temat: Re: Autostrada a4, takie tam ględzenie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 26 Aug 2021 23:03:51 +0200, ToMasz wrote:

    > wiele firm stosuje taki "myk". Robimy 100%, ale jak masz auto bieda
    > edition, to większa część jest zablokowana.

    Owszem, czeste zjawisko, ale skoro juz jest nawigacja, to chyba nie
    jakas bieda/value save edition.

    Na Polske jakas bieda nawigacja, czy TMC zablokowali bo w Polsce
    nieprzydatne, czy liczyli na jakas drobna oplate za upgrade nawigacji,
    jak klient powie, ze u kolegi za granica to podaje gdzie korki sa?

    > Druga sprawa to fakt, że ja mam nawigację made renault, ale z 2014 roku
    > i następne mapy są płatne. w dupie to mam, googlemaps za darmo i z
    > informacjami o korkach w cenie abonamentu telefonicznego za który i tak
    > płacę

    A z drugiej strony Unia wymogla jakies automatyczne zglaszanie
    wypadkow przez samochody, wiec one maja internet na pokladzie,
    wiec po co im jakies TMC w fabrycznej nawigacji ... predzej date
    sprawdza i wyswietla ze licencje na mapy trzeba przedluzyc :-P

    > eeee tam, zawsze można przełączyć na stałe na tmobile (nie wiem jak
    > teraz z innymi operatorami)

    No ale po co przelaczac, skoro na czterech operatorach to powinien byc
    najlepszy zasieg :-)

    > raczej granicy dwóch zasięgów i tej chwili w której się przełącza. czy
    > to wina telefonu? zasadniczo nie,

    Mnie tam cos chodzi po glowie, ze tradycyjny telefon gsm to "glupi
    byl", i wszystkim zawiadywala "centrala".

    No i tu jest problem - wpadnie telefon w zasieg np T-mobile, to TM
    bedzie przelaczal na swoj najlepszy BTS ... ale przeciez nie na inne
    sieci. Jak to w przypadku Play zrobione to juz nie wiem, czy chocby
    jak w T-mobile, jesli maja/mieli czesc sieci wspolna z Orange ...
    No i starego gsm to juz praktycznei nie ma.

    > Tak czy owak, dzisiaj w Rudzie śląskiej było zdarzenie.
    >
    > https://tvn24.pl/katowice/ruda-slaska-drogowa-trasa-
    srednicowa-zakret-mistrzow-krok-od-tragedii-wideo-53
    31492

    > gdyby auta miały "stop" lub użycie absu rozgłaszane radiowo drugi by nie
    > wpadł w poślizg. żadne inne urządzenie nie dało by rady powiadomić o
    > zagrożeniu.

    No ale tu problemem nie bylo ani ograniczenie widocznosci z powodu
    deszczu ani slabe swiatla, tylko nadmierna predkosc i za maly odstep
    wiec slusznie nasza wladza podnosi mandaty :-)

    J.