  • Data: 2011-06-09 12:01:09
    Temat: Re: Autostrada A2 - szybko nie bedzie
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.06.2011 13:57, Piotr pisze:

    > No wlasnie, chodzi o to, ze nie jest tak, ze u nas jedynym kryterium
    > jest cena - w sensie, ze najnizsza zaproponowana wygrywa. Jest prawie
    > wrecz odwrotnie. Przynajmniej tak powinno byc.

    > Nie pieniadz, jest wiele kryteriow jakie wykonawcy musza spelnic. Jedno
    > z nich - jest kwestia zgodnosci z wewnetrzym kosztorysem.

    to jest kryterium przystąpienia do przetargu, nie wyboru. firmy to
    kryterium muszą spełniać, a która nie spełni, nie bierze udziału w
    przetargu. taka jest różnica między tym co Ty piszesz, a tym co ja.

    > Oczywiscie, ze
    > nie znam go w calosci, ale o ile pamietam to Covec zaproponowalo cene o
    > 40% (chyba) nizsza niz wstepny kosztorys - nie powinni wogole brac
    > udzialu w dalszym etapie przetargow.

    pisałem. jak masz na to dowody, to PiS akurat zakada jakąś sprawę w
    sądzie. podrzuć je im.

    - gildor