-
Data: 2018-11-30 00:09:03
Temat: Re: Autopilot
Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:
>>Boeing ma jedynie wspomaganie działań pilota - jeśli wszystko
>>wysiądzie (zasilanie, elektronika) samolot można pilotować, choć
>>wymaga to olbrzymiej siły (dlatego był zwolennikiem zatrudniania
>>facetów), bo wspomaganie pada.
>
> Ale czy to prawda ?
>
> Olbrzymie te stery, wspomagane hydraulicznie - czy aby na pewno
> jest tam ciagle jakies mechaniczne połączenie ?
>
> No i cos mi chodzi po glowie, ze w paru wypadkach tak bylo, ze
> jak hydraulika wysiadla, to i stery wysiadly,
> ale moze przy okazji uszkodzily sie i linki
Kto ma wielowahaczowe zawieszenie z przodu niech zdejmie pasek pompy
wspomagania i spróbuje pojeździć. A to jest przekładnia.
Linka może tylko pociągnąć. Chyba nie może pokręcić przekładnią.
Teraz pociągnąć taką płaszczyznę to chyba tylko mógłby Arni w spokojnym
locie bez wiatru i wygibasów.
In aeroplanes, hydraulics controls the movement of an aircraft in all
four directions. In the event of a hydraulic failure, the pilots will
lose the ability to control left or right. Only in the event of a total
hydraulic failure will pilots be unable to climb. However, there is
still a way to fly a plane in this unlikely eventuality.
By increasing and decreasing the power of the engines, skilled pilots
will be able to slowly descend the plane to a safe distance to attempt
an emergency landing.
It is worth pointing out though, before people cancel their flight
tickets in fear of this happening, that not only would this happen in
the rarest cases, but there are a number of additional security
measures that are in place in case of such a hydraulic failure.
Smaller planes will usually have a manual flight control option, which
means you can override the system and fly the plane without the aid of
hydraulics. For bigger planes this isn't an option. However, large
commercial aircraft will likely have three of four hydraulic systems
and it would be an exceedingly rare occurrence for all to fail at once.
--
Piter
Sweet little girl I prefer
You behind the wheel
Me the passenger
Następne wpisy z tego wątku
- 30.11.18 07:50 p...@g...com
- 30.11.18 10:51 sirapacz
- 30.11.18 11:44 Jacek Maciejewski
- 30.11.18 13:08 sirapacz
- 30.11.18 13:55 Jacek Maciejewski
- 30.11.18 15:58 nadir
- 30.11.18 16:13 Jacek Maciejewski
- 30.11.18 17:27 nadir
- 30.11.18 19:34 s...@g...com
- 30.11.18 21:40 J.F.
- 30.11.18 23:36 PiteR
- 01.12.18 09:48 kk
- 01.12.18 09:50 kk
- 01.12.18 09:50 kk
- 01.12.18 10:09 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
Najnowsze wątki
- 2025-01-24 Elektryfikacja w ODWROCIE
- 2025-01-25 AMS spalony szybkim zasilaczem USB
- 2025-01-24 stalowe bezpieczniki
- 2025-01-23 Zenek Kapelinder - ?
- 2025-01-25 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-01-25 Lublin => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-24 Białystok => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-24 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-24 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-24 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-24 Kraków => Key Account Manager <=
- 2025-01-24 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-24 Wróblewo => Specjalista ds. Analiz Finansowych <=
- 2025-01-24 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=