eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutopilotRe: Autopilot
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
    OSTED!not-for-mail
    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Autopilot
    Date: Thu, 29 Nov 2018 20:16:05 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <ptpdti$tt5$1@node2.news.atman.pl>
    References: <8...@g...com>
    <p4coo6q90ogn$.febaqevuqdc5$.dlg@40tude.net>
    <5bffc36e$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <h9gi41r8z2zh$.122fc3jw1ql4x.dlg@40tude.net>
    <ptomp1$nmk$1@node1.news.atman.pl>
    <zgjrdyitok70$.uh25cxy8d22d$.dlg@40tude.net>
    <5bfff2a7$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ca883bqmzcy1$.1gnni09oswi8c$.dlg@40tude.net>
    <5bfff881$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
    <1vfjz69pvsq9p$.1f8bm520vsmsh.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1543518962 30629 83.142.196.21 (29 Nov 2018 19:16:02
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 29 Nov 2018 19:16:02 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.3.1
    In-Reply-To: <1vfjz69pvsq9p$.1f8bm520vsmsh.dlg@40tude.net>
    Content-Language: pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644984
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 29.11.2018 o 15:50, Jacek Maciejewski pisze:
    > Dnia Thu, 29 Nov 2018 15:32:38 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
    >
    >> W dniu 2018-11-29 o 15:17, Jacek Maciejewski pisze:
    >>>> To zrob autopilota, ktory nie doprowadzi do przeciagniecia, jak mu sie
    >>>> zepsuje czujnik predkosci.
    >>> Banalnie proste. Wystarczy wbudować redundancję w automatykę. Oprócz
    >>> rurek Pitota można mierzyć prędkość GPS-em oraz radarem.
    >>
    >> Ale tu potrzeba pomiaru względem powietrza.
    >>
    > Prędkość i kierunek tego powietrza jest znana skądinąd. Zwłaszcza na
    > wysokości 10 km :) Są bieżące satelitarne obserwacje, prognozy meteo
    > itd.

    I będziesz miał notorycznie rozjechane wyniki pomiaru predkości względem
    powietrza;)

    Tak naprawdę to jest prcedura "unreliable air speed" i da się ją
    zrealizować zapewne w automacie, bo to kilka prostych zasad. Problemem
    było to, że oni tak naprawdę nie wiedzieli, co jest problemem. Zresztą
    akurat w przypadku indonezyjczyka był drugi przyrząd, który wskazywał
    dobre dane.

    OT - jakiś czas temu Astanie... podłączyli lotki na odwrót. To był
    hardcore...

    Shrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: