-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <8...@g...com>
<p4coo6q90ogn$.febaqevuqdc5$.dlg@40tude.net>
<5bffc36e$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
<h9gi41r8z2zh$.122fc3jw1ql4x.dlg@40tude.net>
<ptomp1$nmk$1@node1.news.atman.pl>
<zgjrdyitok70$.uh25cxy8d22d$.dlg@40tude.net>
<5bfff2a7$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
<1ca883bqmzcy1$.1gnni09oswi8c$.dlg@40tude.net>
<5bfff881$0$522$65785112@news.neostrada.pl>
<1vfjz69pvsq9p$.1f8bm520vsmsh.dlg@40tude.net>
In-Reply-To: <1vfjz69pvsq9p$.1f8bm520vsmsh.dlg@40tude.net>
Subject: Re: Autopilot
Date: Thu, 29 Nov 2018 17:04:25 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 29
Message-ID: <5c000e3d$0$515$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.19.15
X-Trace: 1543507517 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 515 83.26.19.15:58295
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2503
X-Received-Body-CRC: 1108725284
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2644971
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:1vfjz69pvsq9p$.1f8bm520vsmsh.dlg@40tude
.net...
Dnia Thu, 29 Nov 2018 15:32:38 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
> W dniu 2018-11-29 o 15:17, Jacek Maciejewski pisze:
>>> Banalnie proste. Wystarczy wbudować redundancję w automatykę.
>>> Oprócz
>>> rurek Pitota można mierzyć prędkość GPS-em oraz radarem.
>
>> Ale tu potrzeba pomiaru względem powietrza.
>
>Prędkość i kierunek tego powietrza jest znana skądinąd. Zwłaszcza na
>wysokości 10 km :) Są bieżące satelitarne obserwacje, prognozy meteo
>itd. Myślisz że piloci tak sobie startują i lecą po prostej nie
>zastanawiając się czy ignorując skąd wieje i jak silnie?
No i skad wiesz jak wieje nad srodkiem Atlantyku ?
>A poza tym, są inne czujniki prędkości względem powietrza niż rurki
>Pitota. Jakbyśmy budowali bezzałogowy Airbus, byśmy go obwiesili
>najróżniejszymi czujnikami, których teraz nie trzeba bo sa piloci, a
>czujniki też kosztują.
Jak na razie to widac, ze Pitoty wygrywaja.
Owszem, sa inne, np ultradzwiekowe ... ale czy beda odporne na
oblodzenie ? :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 29.11.18 17:15 Jacek Maciejewski
- 29.11.18 17:40 J.F.
- 29.11.18 18:07 ToMasz
- 29.11.18 18:59 Budzik
- 29.11.18 19:29 Jacek Maciejewski
- 29.11.18 19:49 J.F.
- 29.11.18 20:16 Shrek
- 29.11.18 20:16 Bolko
- 29.11.18 20:21 Bolko
- 29.11.18 20:36 Irek.N.
- 29.11.18 21:09 J.F.
- 29.11.18 22:16 Cavallino
- 29.11.18 23:31 PiteR
- 30.11.18 00:09 PiteR
- 30.11.18 07:50 p...@g...com
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-02-27 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-02-27 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-02-27 Warszawa => Mid IT Recruiter <=
- 2025-02-27 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-02-27 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-02-27 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-02-27 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2025-02-27 Kraków => Frontend Vue Developer <=
- 2025-02-27 Re: Zwolniony z IKEA za "wąty" przeciw firmowej promocji LGBT-IQ+ przywrócony do pracy - SN odrzucił kasacje (sygn. akt I PSK 62/24)
- 2025-02-27 Częstochowa => Manager ds. produktu <=
- 2025-02-27 Warszawa => Business Systems Analyst <=
- 2025-02-27 Nagranie poglądowe
- 2025-02-26 Zasilacz USB na ścianę.
- 2025-02-26 Błonie => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-26 Zielonka => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=