  • 271. Data: 2016-04-10 08:53:22
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.04.2016 o 01:02, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Kręcisz

    Tak traktujesz wszystko, na co ciężko Ci wpaść samemu?
    To że piszę coś, co przekraczało możliwości koncepcyjne azbesta, nie
    znaczy że kręcę.

    i kręcisz i wykręcić nie możesz tego argumentu...
    > Najpierw wymyśliłeś jakiegoś kaszlaka wyprzedzającego
    > TIRa na autostradzie,

    I do tego ciasny łeb nie potrafi nawet zapamiętać z kim i o czym
    rozmawia......
    Ale Cię rozumiem, dla mózgu przeżartego azbestem, zapamiętanie więcej
    niż jednego (uwaga kolejne trudne słowo) interlokutora, to zadanie ponad
    jego siły....

  • 272. Data: 2016-04-10 08:55:40
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10.04.2016 o 02:59, AlexY pisze:

    > Utracił (na własne życzenie) prawo wyboru ekipy rządzącej,

    Oczywiście.
    Tyle że zupełnie nie o tym jest mowa.
    Skup się jak się wcinasz w połowie dyskusji.

    > Nie wiem skąd żeś to wytrzasnął, czy już zgłosiłeś sfałszowanie wyników
    > wyborów?

    Posługuję się matematyką, taką w której większość oznacza więcej 50%.

    > Na jedno wychodzi.

    Tylko idiotom, którzy nie rozumieją słów, które wypisują.

  • 273. Data: 2016-04-10 08:58:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.04.2016 o 23:20, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > Grupkę pieszych to nie zauważy kierowca ludzki,

    LOL !!!
    I znowu zrozumienie czytanego tekstu przerosło azbesta?

    HINT:
    Chodzi o to, że komputer wybierze zabicie Ciebie - bo jesteś sam w
    samochodzie, a ocali grupkę pieszych chodzących nielegalnie całą
    szerokością jezdni.

    P.S.
    W sumie taka kara za głupotę dla właściciela takiego pojazdu, nie jest
    wcale taka zła.

  • 274. Data: 2016-04-10 09:34:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 07 Apr 2016 17:46:00 +0200, Marek napisał(a):

    > Nie nie możesz w czytniki wyłączyć wyświetlanie sygnaturek?

    Nie słyszałem o takim który to umożliwia. A poza tym, z czytania fajnych
    sygnaturek ma się obecnie wiecej frajdy niż z czytania przeciętnych
    postów. I miałbym się pozbawić tej przyjemności?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 275. Data: 2016-04-10 09:39:05
    Temat: Re: wyrabianie dobrego nawyku.
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Apr 2016 08:50:14 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Ja osobiście już widziałem taki wypadek, gdy pedalara wjeżdża na
    > przejściu dla pieszych z chodnika wprost pod koła zjeżdżającego z ronda
    > samochodu.

    A mnie, jadącego rowerem, potrącił bezmózgi kierowca który mnie nie
    widział na zupełnie pustym rondzie i przyległych ulicach, w środku
    jasnego dnia. I co, mam wszystkich kierowców nazywać np. kapelusznikami?
    Tak to jest, kolego, jak się dowodzi tezy pojedynczym przykładem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 276. Data: 2016-04-10 11:55:25
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Obawiam się że powstanie oprogramowanie w wersji premium (płatne x100) z
    > dodatkiem mającym za priorytet chronić swoich pasażerów, jak mu ktoś np
    > wjedzie na czołówkę to zjedzie na chodnik ignorując obecność pieszych.

    1. Krawężnik
    2. Szybkość
    3=1+2 - wybije w górę i może koziołkować. Więc dla samochodu nie będzie to
    takie nico.
    Załatwi i pieszych, i pasażerów.

    --
    Wyindywidualizowaliśmy się
    z rozentuzjazmowanego

  • 277. Data: 2016-04-10 14:18:18
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    ACMM-033 pisze:

> [...]
    >
    > 1. Krawężnik
    > 2. Szybkość
    > 3=1+2 - wybije w górę i może koziołkować. Więc dla samochodu nie będzie

    Aha.. znowu może... nie bój żaby, już komputer wyliczy która opcja
    będzie stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów. Czołówka z tirem czy
    wjazd na krawężnik.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 278. Data: 2016-04-10 14:21:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    AlexY wrote:

    > Aha.. znowu może... nie bój żaby, już komputer wyliczy która opcja
    > będzie stanowiła mniejsze zagrożenie dla pasażerów. Czołówka z tirem czy
    > wjazd na krawężnik.

    a skąd wiesz jakie są założenia?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 279. Data: 2016-04-10 17:34:43
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    masti pisze:

    >>> 2. Szybkość

    > a skąd wiesz jakie są założenia?

    A to są moje założenia?

  • 280. Data: 2016-04-10 17:34:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    AlexY wrote:

    > A to są moje założenia?

    skoro twierdzisz, że wiesz co zrobi to chyba je znasz?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?