  • Data: 2016-04-10 18:59:16
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:necthn$4dl$4@node1.news.atman.pl...

    > LOL !!!
    > I znowu zrozumienie czytanego tekstu przerosło azbesta?

    Skąd u Ciebie wszędzie ten azbest?? Nawdychałeś się, czy co?

    > HINT:
    > Chodzi o to, że komputer wybierze zabicie Ciebie - bo jesteś sam w
    > samochodzie, a ocali grupkę pieszych chodzących nielegalnie całą
    > szerokością jezdni.

    Nie zrozumiałeś po prostu i złościsz się...
    Sens mojej wypowiedzi był taki, że przenosisz "trudności na drodze"
    dla typowego kierowcy (pieszy bez odblasków na nieoświetlonej drodze
    w nocy) do dyskusji o samochodach automatycznych, dla których takie
    problemy ludzkie nie stanowią problemu. Nawet jak grupka pieszych
    będzie szła całą szerokością szosy to samochód mimo kompletnych
    ciemności będzie taką przeszkodę "widział" radarem i lasterm od 300m.
    Myślisz, że te 300 metrów to za krótki dystans aby zwolnić i zatrzymać
    pojazd?

    > P.S.
    > W sumie taka kara za głupotę dla właściciela takiego pojazdu, nie jest
    > wcale taka zła.

    Interesujące jest jak często ktoś kto sam demonstruje swoją głupotę
    szarżuje potem takim argumentem pod adresem innych...