    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Date: Sun, 10 Apr 2016 11:39:05 +0200

    Pan Pszemol napisał:

    > W biednej części Europy może tak... w USA gdzie mieszkam już dawno nie.
    [...]

    > No ale na razie nie ma innego wyjścia.

    W biednej części USA może tak... w Europie (i w Azji) już nie.

    > Nie każdy ma pod domem przystanek autobusowy albo stacje metra.

    Miejski korek w porywach osiąga prędkośc piechura. Lepiej dojść do
    czegoś, co dalej pojedzie szybciej.

    > Czym to się różni od podróży w wagodnie kolejowym z kuszetkami?

    W pociągu mogę wstać, przejść się, wypić kawę przy stoliku, potem
    zdobić siku, umyć ręce itp. Nie, zdecydowanie barłóg na furmance
    nie jest tym samym. Ale to już przeszłość, raz mi się zdarzyło dwa
    dni jechać. Na krótszych dystansach i tak nie usnę.

    > Ludzie tak podróżują nad morze, że wieczór wsiadają do pociągu gdzieś
    > w Przemyślu a rano budzą się w Gdańsku i rozpoczynają urlop/wczasy.
    > Co w tym widzisz złego? Przecież nie o to chodzi abyś swoje domowe
    > łóżko wymienił na samochód z kuszetką i spał codziennie w aucie :-))

    Czy mieszkańcy Przemyśla nie zasługują na to, co już dawno mają ludzie
    u was w Ameryce? Z Przemyśla nad morze jest niecałe tysiąc kilometrów.
    Nad jedno, drugie i trzecie -- wszystkie one w podobnej odległości.

    > Ale czy akceptujesz (oczywistą dla mnie) tezę, że metra się wszędzie
    > nie wybuduje czy z tym poglądem wciąż się zmagasz? :-)
    > No chyba że zaproponujesz metro dla Piły, Malborka i Jasła? :-))))

    Jasne, że akceptuję. Po Jaśle bez problemu da się jeździć samochodem.
    Po co tam metro?

    Jarek

    --
    Potem przez dłuższy czas wyrzucał sobie swoje grzeszne postępki, których nie
    zdołał naprawić tym, że tejże samej nocy, wracając od generała, ukląkł przez