  • Data: 2016-04-10 14:12:37
    Temat: Re: [OT] Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > A powinien. Jeśli chce się mieć zdanie na temat różnic między systemami.

    starcza-tylko-na-mieszkanie-dojazd-do

> [...]
    > było to regułą. Przeważnie szczytem szczęścia była dla takiego jakaś
    > najgorsza ciężka fizyczna praca. A ten tu chodzi w krawacie i narzeka.
    >
    > Przepraszam, może zbytnio ironizuję i przedstawiam sprawę karykaturalnie.
    > Jednak nie bardziej, niż ten idiota, który spłodził linkowany "mem".
    > Mnóstwo ludzi w dzisiejszym społeczeństwie jest całkiem bezproduktywnych.
    > Jednak dostają od społeczeństwa wikt i opierunek -- czy to w postaci
    > zasiłku, czy etaciku w korporacyjce. Godzimy się na to, bo nas na to stać.
    > A już na pewno lepsze to, niż rabacja jakiegoś nowego Szeli.

    1. teoretyzujesz
    2. nikt nic nie dostaje od społeczeństwa (z wyjątkiem pasożytów
    czerpiących socjal i więźniów), chyba masz problem ze zrozumieniem zasad
    działania obecnego rynku, może zatrzymałeś się na etapie feudalizmu?
    3. godzimy się bo nie mamy wpływu a nie ma dość silnej grupy by coś z
    tym zrobić.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html