-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
ber.org!mx02.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
From: AlexY <a...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Date: Sun, 10 Apr 2016 01:50:46 +0100
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 53
Message-ID: <nec7r0$j0m$1@dont-email.me>
References: <ndv360$fq$1@dont-email.me> <ne0k8t$8ej$1@node2.news.atman.pl>
<ne0nsv$c4g$1@node2.news.atman.pl> <ne0ti5$1a1$1@dont-email.me>
<ne187k$tsg$1@node2.news.atman.pl> <ne1tif$gc0$1@dont-email.me>
<ne2q1b$ppb$1@node1.news.atman.pl> <ne2qgc$q5b$1@node1.news.atman.pl>
<ne30gv$lq7$1@node2.news.atman.pl> <ne311o$mg8$1@node2.news.atman.pl>
<ne4jr8$kua$1@dont-email.me> <5706474d$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
<ne73a3$ci1$1@dont-email.me>
<5708deff$0$22841$65785112@news.neostrada.pl>
<neand7$2g0$1@dont-email.me> <neaq3c$b9k$1@dont-email.me>
<nebfem$qe2$1@dont-email.me>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 10 Apr 2016 00:47:28 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="8c4b9e6b9576e74112d09916f50a3ce5";
logging-data="19478";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1+0pRYWkzzoylHHtUYARgZC"
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:43.0) Gecko/20100101 Firefox/43.0
SeaMonkey/2.40
In-Reply-To: <nebfem$qe2$1@dont-email.me>
Cancel-Lock: sha1:W6KWEYYCh8g7sm2KEL19qDWPTjI=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:698210 pl.misc.samochody:2580102
[ ukryj nagłówki ]Pszemol pisze:
> "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:neaq3c$b9k$1@dont-email.me...
>> Pszemol pisze:
>> [..]
>>> Z tego co czytałem oszczędność na paliwie bierze się z tego,
>>> że 2 i następne podążają za pierwszą w dużo mniejszych
>>> odległościach, czyli jadą w zmiksowanym przez pierwszą
>>> cieżarówkę powietrzu, same doznając mniejszych oporów.
>>
>> Tyle że to jest wbrew przepisom ruch drogowego ustalającym minimalną
>> odległość między ciężarówkami.
>
> No ale te przepisy robią ciche założenie że za kierownicą
> 2 i 3 w konwoju jedzie człowiek który może się zagapić
> czy mu noga na pedał gazu nadepnie...
> Takie przepisy przestaną mieć sens gdy konwój jest połączony
> ze sobą bezprzewodowo i odstępami steruje dokładnie automat.
> A jak przepisy przestaną mieć sens to się je zmieni.
Cytat z
http://www.rp.pl/artykul/1085252-Jazda-na-zderzaku--
jak-ocenic-czy-odleglosc-miedzy-pojazdami-jest-bezpi
eczna.html#ap-2
Kodeks drogowy w art. 19 określa obowiązki kierowcy. Ma on:- jechać z
prędkością zapewniającą panowanie nad pojazdem, zwracając uwagę na:
rzeźbę terenu, stan i widoczność drogi, stan i ładunek pojazdu, warunki
atmosferyczne i natężenie ruchu;- jechać z prędkością nieutrudniającą
jazdy innym kierującym;- hamować w sposób niepowodujący zagrożenia
bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia;- utrzymywać odstęp niezbędny
do uniknięcia zderzenia w razie hamowania lub zatrzymania się
poprzedzającego pojazdu;
- poza obszarem zabudowanym, na szybkich drogach, kierując zespołem
pojazdów powyżej 7 m, utrzymywać taki odstęp, aby inne wyprzedzające
pojazdy mogły bezpiecznie wjechać w lukę utrzymywaną między tymi
pojazdami;- poza obszarem zabudowanym w tunelach ponad 500 m zachować
odstęp od poprzedzającego pojazdu nie mniejszy niż 50 m.
>> Dostałem mandat za niebezpieczne wyprzedzanie bo wyprzedzałem TIRa
>> jadącego dosłownie 2m za innym TIRem, za późno się zorientowałem, że
>> kaszlaka między nie nie wcisnę a 3-ci w sznurku z naprzeciwka jechał
>> radiowóz.
>
> Na autostradzie? Na autostradzie kaszlakiem TIRa wyprzedzałeś? :-)))
> Niezły zawodnik jesteś... uchylę kapelusz...
Co w tym dziwnego? Mój malacz wyciągał ponad 120, silnik co kilka
miesięcy przeglądany i poprawiany. A zdarzenie było na krajowej, wtedy
nie było autostrad a najwyżej drogi szybkiego ruchu. Gdyby to była
autostrada nie było by wzmianki o sznurku z naprzeciwka.
--
AlexY
http://faq.enter.net.pl/simple-polish.html
http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html
Następne wpisy z tego wątku
- 10.04.16 02:56 AlexY
- 10.04.16 02:59 AlexY
- 10.04.16 03:03 AlexY
- 10.04.16 03:04 AlexY
- 10.04.16 07:18 Shrek
- 10.04.16 07:31 Piotrek
- 10.04.16 07:46 Liwiusz
- 10.04.16 08:50 Cavallino
- 10.04.16 08:53 Cavallino
- 10.04.16 08:55 Cavallino
- 10.04.16 08:58 Cavallino
- 10.04.16 09:34 Jacek Maciejewski
- 10.04.16 09:39 Jacek Maciejewski
- 10.04.16 11:55 ACMM-033
- 10.04.16 14:18 AlexY
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
- 8%
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Zbieranie danych przez www
- 2025-01-04 reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- 2025-01-04 w Nowym Roku 2025r
- 2025-01-04 Warszawa => Specjalista ds. IT - II Linia Wsparcia <=
- 2025-01-04 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-01-04 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-04 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-04 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-04 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=