-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Cavallino <c...@k...pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Date: Sat, 9 Apr 2016 22:33:38 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 17
Message-ID: <nebouu$1g8$2@node1.news.atman.pl>
References: <ndv360$fq$1@dont-email.me> <ne0k8t$8ej$1@node2.news.atman.pl>
<ne0nsv$c4g$1@node2.news.atman.pl> <ne0ti5$1a1$1@dont-email.me>
<ne187k$tsg$1@node2.news.atman.pl> <ne1tif$gc0$1@dont-email.me>
<ne2q1b$ppb$1@node1.news.atman.pl> <ne2qgc$q5b$1@node1.news.atman.pl>
<ne30gv$lq7$1@node2.news.atman.pl> <ne311o$mg8$1@node2.news.atman.pl>
<ne4jr8$kua$1@dont-email.me> <5706474d$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
<ne73a3$ci1$1@dont-email.me>
<5708deff$0$22841$65785112@news.neostrada.pl>
<neand7$2g0$1@dont-email.me> <neaq3c$b9k$1@dont-email.me>
<nebfem$qe2$1@dont-email.me>
NNTP-Posting-Host: d147-77.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1460234015 1544 109.173.147.77 (9 Apr 2016 20:33:35 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Apr 2016 20:33:35 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.7.2
In-Reply-To: <nebfem$qe2$1@dont-email.me>
X-Antivirus: avast! (VPS 160406-1, 06.04.2016), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:698194 pl.misc.samochody:2580087
[ ukryj nagłówki ]W dniu 09.04.2016 o 19:53, Pszemol pisze:
> "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:neaq3c$b9k$1@dont-email.me...
>> Pszemol pisze:
>> [..]
>>> Z tego co czytałem oszczędność na paliwie bierze się z tego,
>>> że 2 i następne podążają za pierwszą w dużo mniejszych
>>> odległościach, czyli jadą w zmiksowanym przez pierwszą
>>> cieżarówkę powietrzu, same doznając mniejszych oporów.
>>
>> Tyle że to jest wbrew przepisom ruch drogowego ustalającym minimalną
>> odległość między ciężarówkami.
>
> No ale te przepisy robią ciche założenie że za kierownicą
> 2 i 3 w konwoju jedzie człowiek który może się zagapić
Nie - celem tych przepisów jest umożliwienie wyprzedzenia takiego konwoju.
Następne wpisy z tego wątku
- 09.04.16 22:36 Cavallino
- 09.04.16 22:37 Marek
- 09.04.16 22:37 Cavallino
- 09.04.16 22:39 Cavallino
- 09.04.16 23:04 Pszemol
- 09.04.16 23:11 Cavallino
- 09.04.16 23:20 Pszemol
- 09.04.16 23:21 Pszemol
- 09.04.16 23:28 re
- 10.04.16 00:00 masti
- 10.04.16 01:02 Pszemol
- 10.04.16 02:41 AlexY
- 10.04.16 02:50 AlexY
- 10.04.16 02:56 AlexY
- 10.04.16 02:59 AlexY
Najnowsze wątki z tej grupy
- pradnica krokowa
- Nieustający podziw...
- Coś dusi.
- akumulator napięcie 12.0v
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
Najnowsze wątki
- 2025-01-17 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-01-17 Natalia z Andrychowa
- 2025-01-17 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-17 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-17 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-17 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-01-17 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-17 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-17 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2025-01-17 Katowice => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-17 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2025-01-17 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-17 pradnica krokowa
- 2025-01-17 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-17 Warszawa => Helpdesk Specialist <=