  • Data: 2016-04-09 19:53:39
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AlexY" <a...@i...pl> wrote in message news:neaq3c$b9k$1@dont-email.me...
    > Pszemol pisze:
    > [..]
    >
    > Tyle że to jest wbrew przepisom ruch drogowego ustalającym minimalną
    > odległość między ciężarówkami.

    No ale te przepisy robią ciche założenie że za kierownicą
    2 i 3 w konwoju jedzie człowiek który może się zagapić
    czy mu noga na pedał gazu nadepnie...
    Takie przepisy przestaną mieć sens gdy konwój jest połączony
    ze sobą bezprzewodowo i odstępami steruje dokładnie automat.
    A jak przepisy przestaną mieć sens to się je zmieni.

    > Dostałem mandat za niebezpieczne wyprzedzanie bo wyprzedzałem TIRa
    > jadącego dosłownie 2m za innym TIRem, za późno się zorientowałem, że
    > kaszlaka między nie nie wcisnę a 3-ci w sznurku z naprzeciwka jechał
    > radiowóz.

    Na autostradzie? Na autostradzie kaszlakiem TIRa wyprzedzałeś? :-)))
    Niezły zawodnik jesteś... uchylę kapelusz...