-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
References: <ndv360$fq$1@dont-email.me> <ne0k8t$8ej$1@node2.news.atman.pl>
<ne0nsv$c4g$1@node2.news.atman.pl> <ne0ti5$1a1$1@dont-email.me>
<ne187k$tsg$1@node2.news.atman.pl> <ne1tif$gc0$1@dont-email.me>
<ne2q1b$ppb$1@node1.news.atman.pl> <ne2qgc$q5b$1@node1.news.atman.pl>
<ne30gv$lq7$1@node2.news.atman.pl> <ne311o$mg8$1@node2.news.atman.pl>
<ne4jr8$kua$1@dont-email.me> <5706474d$0$648$65785112@news.neostrada.pl>
<ne73a3$ci1$1@dont-email.me>
<5708deff$0$22841$65785112@news.neostrada.pl>
<neand7$2g0$1@dont-email.me>
From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
Date: Sat, 9 Apr 2016 13:43:26 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.2; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
Thunderbird/38.7.1
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <neand7$2g0$1@dont-email.me>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 29
Message-ID: <5708eadf$0$690$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.8.47.88
X-Trace: 1460202207 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 690 83.8.47.88:3565
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:698133 pl.misc.samochody:2580049
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2016-04-09 o 13:03, Pszemol pisze:
> "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> wrote in message
> news:5708deff$0$22841$65785112@news.neostrada.pl...
>> W dniu 2016-04-08 o 4:01, Pszemol pisze:
>>>> Chyba tak. Bo skąd by się wzięło 15% oszczędności na paliwie.
>>>
>>> Nie rozumiem związku. Gdyby nie było w pierwszej kierowcy
>>> to spodziewałbyś się <15% czy >15% oszczędności?
>> Z tego co zrozumiałem, to ten konwój, który przejechał przez Europę w
>> tej technologii oszczędza 15% na paliwie.
>> A oszczędność wynika przecież z powodu optymalnej jazdy zrealizowanej
>> przez system. Gdyby w pierwszej ciężarówce był kierowca to reszta
>> autonomicznych powielała by nieekonomiczną jazdę człowieka.
>
> Z tego co czytałem oszczędność na paliwie bierze się z tego,
> że 2 i następne podążają za pierwszą w dużo mniejszych
> odległościach, czyli jadą w zmiksowanym przez pierwszą
> cieżarówkę powietrzu, same doznając mniejszych oporów.
> Coś tak jak rowerzyści nr2 i następni w łańcuszku, jadąc
> koło-w-koło mniej się męczą niż ten pierwszy rowerzysta
> który musi strugę powietrza sobą rozdzierać na kilka strumieni...
> I jadąc na długich dystansach zmieniają się wystawiając na
> pierwszego ciągle kogoś innego.
> A więc same zgłoszone oszczędności na paliwie moim zdaniem
> nie zbyt jasno przekonują czy w tej pierwszej kierowcą był
> żywy człowiek czy jakiś automat.
No to widać kiepsko czytałem. :-(
Robert
Następne wpisy z tego wątku
- 09.04.16 13:49 AlexY
- 09.04.16 13:55 AlexY
- 09.04.16 13:59 AlexY
- 09.04.16 14:55 SW3
- 09.04.16 15:12 Shrek
- 09.04.16 15:15 Shrek
- 09.04.16 15:18 Shrek
- 09.04.16 17:20 Cavallino
- 09.04.16 17:21 Cavallino
- 09.04.16 17:27 Cavallino
- 09.04.16 17:29 Cavallino
- 09.04.16 17:37 SW3
- 09.04.16 19:53 Pszemol
- 09.04.16 19:56 Pszemol
- 09.04.16 19:58 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Seba strikes back
- Motoryzacyjni giganci ograniczają produkcję elektryków.
- Home defence :) czyli Remote Guns
- Ubezpieczenie OC
- Podroz elektrykiem w UK 2x drozsza od podrozy dieslem...
- Żenujące. Kupujesz elektryka żeby udawał ci spaliniaka
- Autobus sie pali.
- Pożar pod żyrardowem
- jak zmierzyć średnicę tarczy?
- kto jest winny zmarnowaniu legendy Passata?
- nowe samochody to gówno ładnie opakowane
- Cholera KUPIŁBYM MG MG3
- Ujemny wzrost elektryków
- Wolkswagen szantażuje rząd aby powróciły dotacje do elektryków
- Co z 7 miejsc w leasingu dla fizycznych?
Najnowsze wątki
- 2024-10-03 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-10-03 Leszczyna nie zna prawa?
- 2024-10-03 Warszawa => OpenText ECM Specialist <=
- 2024-10-03 Blokowanie informacji - test
- 2024-10-02 Warszawa => Fullstack Developer <=
- 2024-10-02 Katowice => QA Engineer <=
- 2024-10-02 Gdynia => Data Scientist <=
- 2024-10-02 Warszawa => Sales Development Representative (in German) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP HANA Developer (Middle) <=
- 2024-10-02 Warszawa => SAP S/4HANA FI/CO Senior Consultant <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior SAP HANA Developers <=
- 2024-10-02 Warszawa => Senior PHP Laravel Developer (e-commerce) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-10-02 Warszawa => Software .Net Developer <=
- 2024-10-02 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=