  • Data: 2016-04-09 15:12:15
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 09.04.2016 13:59, AlexY wrote:

    > Zmusiłeś mnie żebym jednak obejrzał, dzięki jednak za podanie czasu.
    > W skrócie odpowiedź iście polityczna - wymijająca, pojazd zrobi wszystko
    > by uniknąć kolizji i tyle, żadnej informacji czy wybierze w co
    > przywalić.

    Bo i tak to pewnie będzie wyglądało. Będzie wybierał taki tor jazdy,
    żeby w nic nie przywalić, a jak już się nie da, to przywali w coś
    "wynikowo" a nie z wyboru - w to czy w tamto.

    > Jak dla mnie oznacza to że pracują nad czymś na kształt
    > wyboru "mniejszego zła".

    Nie wydaje mi się. Po prostu jak już się nie da w nic przywalić, to
    przywali w to, co wynikie z fizyki. Dokładnie tak samo jak człowiek. Być
    może zapiszą mu, że lepiej walić na czołówkę niż na "small overlap", w
    koło naczepy przy iderzeniu bocznym, a nie pod nią, ale i tego nie nie
    jestem wcale pewny.

    Shrek