    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Date: Tue, 5 Apr 2016 22:27:56 -0500

    "janusz_k" <J...@o...pl> wrote in message
    news:ne12no$1274$1@gioia.aioe.org...
> [...]
    plains-how-its-autonomous-lexus-ran-into-a-bus-video

    > A tam kaczka, a ci rowerzyści z 25.17 szczególnie ten jadący pod prąd?
    > https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedde
    d&v=Uj-rK8V-rik#t=1517

    Pisałem o nich w akapicie tuż przed kaczką...
    Bo też na mnie (nawiasem mówiąc rowerzyście) zrobił ten
    fragment wrażenie i pomyślałem sobie że być może mniej
    rowerzystów ginęłoby na drodze gdyby auta miały automatykę
    i rowerzystów widziały jako zielone "płotki" wielościanów.