  • Data: 2016-04-06 10:32:34
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > To tylko minimalizuje ryzyko. Nie, nie panikuję. Obawy - potraktuj to,
    > jako ostrożność. Nic nie jest wieczne, a dowolne urządzenie ma to do
    > siebie, ze wbrew wszystkiemu może się zepsuć. Jak zdechnie starter, to
    > auto nie pojedzie i będzsie kosztować to może trochę nerwów. A jak komp
    > się zawiesi, to jak go zresetujesz w jadącym setką aucie?

    Serio nie chcę Ci podawać konkretnych rozwiązań na każde Twoje "ale" bo
    niektóre z tych rzeczy wręcz mnie przerażają że można wymyślić tak
    banalny problem ale podpowiem Ci jedną rzecz:
    Co robi Twój komputer gdy ma jakąś awarię? Sygnalizuje błąd, restartuje
    się i przechodzi w tryb awaryjny. Przełóż to teraz na samochód
    automatyczny, byle awaria któregokolwiek z komponentów odpowiedzialnego
    za bezpieczeństwo spowoduje zatrzymanie pojazdu w możliwie bezpieczny
    sposób.

    > W _W_iśle... Ciekaw jestem, czym się te prace zakończą. Oby nie było jak
    > w Planecie Małp, gdzie ludziom odmówione zostało prawo do
    > samodzielności, w imię niby ich bezpieczeństwa, czy czego tam...

    Odbieranie ludziom wolności i prawa wyboru dzieje się już od dawna i
    cały czas, walczysz z tym czy biernie się przyglądasz.

    [..]

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html