    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika,pl.misc.samochody
    Subject: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Date: Tue, 5 Apr 2016 21:14:14 -0000 (UTC)

    ACMM-033 wrote:

> [...]
    rzyszlosci-bedzie-chcial-cie-zabic>

> [...]
    > nagle. Co, gdy z jakiegoś powodu zablokuje się linka gazu, pedał,
    > przepustnica, etc, zależy, co tam samochód ma w środku...? Bo jakoś nie
    > zostało za mocno powiedziane, co, gdy zdarzy się awaria samego samochodu,
    > bądź jednej z jego części, choćby to był wystrzał opony na zakręcie. W
    > najgorszym razie - pojazd zapala się, co wtedy? Mnie to szczerze interesuje.
    > Artykuł, który podlinkowałeś, nabiera wtedy szczególnego znaczenia - póki
    > auto przez ostatnie sekundy swego istnienia będzie jeszcze choc trochę
    > sterowne, co zrobi komputer? Jak mu ogień połowę czujników na przywitanie

    bo tego nikt do końca nie wie co samochód zrobi, ani co, jak i czy w
    ogóle mu kazać. W któ(C)ą stronę poprowadzić proces samouczenia itd.
    Zaczynamy wchodzić w programowanie świadomości
    a co jak odezwie się syndrom Ananke jak u Lema?
    http://niepoprawni.pl/blog/jeszcze-nie-przypisane/sy
    ndrom-ananke

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?