  • Data: 2016-04-06 01:06:30
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnng89o7.961.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > W tym przypadku po prostu realistą. Wiele razy słyszałem w radiu

    W sumie na jedno wychodzi, ale mniejsza o to.

    > reklamy samochodów, co to same trzymają się pasa ruchu, więc są

    I teraz Waści, pijany malarz namalował krzywo pas ruchu, a ja akurat sięgam
    po-coś-tam. Automatyka, oczywiście, wyśledzi jak namalowano linię - proszę,
    konsekwencji opisywać nie muszę.

    > bezpieczniejsze od innych. Reklamom, to ja z zasady nie wierzę,

    Jak i ja. To jest perfidna manipulacja, stwarzająca u ludzi potrzeby i
    pożądania, których normalnie nie mają. W chamski sposób grają na uczuciach
    sugerując, że bardziej pokochasz swój płyn do naczyń, mydło, niż najbliższą
    ci osobę, a dla ukochanej/-ego zrobisz wszystko, ergo - kupisz. Na szczęście
    jestem odporny na takie dicta.

    > ale spodziewałem się, że to jednak jest jakiś rozsądny układ
    > samosterujący lub przynajmniej jego namiastka. W życiu bym nie
    > przypuszczał, że ktoś, kto kupuje wypasioną brykę i wierzy w jej
    > cudowne właściwości, tak naprawdę oddaje swój los w ręce pijanego
    > ziutka w golfie na łysych oponach, który akurat jedzie przed nim.

    I teraz właśnie, niech automat w samochodzie zgaduje, czy ziutek krzywo
    jedzie, bo akurat np. sięgał po okulary, czy jest najebany w trzy pizdy. A
    to mogą nie byc jedyne powody, czemu krzywo jedzie. My sobie tu pięknie
    wyobrażamy, a tu życie potrafi pokazać, jak straszliwie można się na tym
    przejechać. Przykład - późnym wieczorem, droga z dala od cywilizacji, ale
    jakaś ważna szosa, bo nawet w dobrym stanie. na liczniku ok. 80 km/h, lat
    temu od pyty, ze 30. Miejscami malutkie obłoczki mgły, na tyle małe, że nie
    trzeba zwalniać. Kolejny obłoczek i nagle, przy wyjściu z niego, śjakieś 10
    metrów, kompletnie nieoświetlona furmanka. Palec Boży zrządził, że obyło się
    bez wypadku i można było po drobnym wymanewrowaniu (samochodem dość ostro
    rzuciło przy hamowaniu i skręceniu kierownicą, a samochody z przeciwka
    stanęły) pojechać dalej. Telefon komórkowy wówczas należał do pojęć sci-fi,
    bo zaraz bym zadzwonił na policję... jeszcze wówczas milicję. Jestem
    ogromnie ciekaw reakcji guglowozu w takich przypadkach.

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.