-
Data: 2016-04-06 02:01:55
Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "masti" <g...@t...hell> napisał w wiadomości
news:ne1gh3$ecm$1@dont-email.me...
>> przykłady które podajesz to sam bym mógł podać metody rozwiązań a gdzie
>> mi do tych inżynierów co zajmują się tematem.
>>
> z tymi "fachowcami" od motoryzacji to bym uważał.
> Skoro potrafią połączyć wycieraczki czy szyby z silnikiem w jeden moduł
> tak, że awaria dupereli wpływa na działanie silnika albo szynę danych
> bez zabezpieczeń przez ingerecją czy wpływem wody (no ciekawe skąd woda
> w samochodzie?) to co dopiero mówić o zaawansowanych technologiach :)
To będzie, jak ze szklanką od Coli, stale o niej truję, ale stale dzieje się
coś, co wymaga porównania do niej.
I znów - koleżance kasjerce spada, ok. metra chyba, ale ponad pół na pewno.
Podłoga z twardej terakoty, szklanka odbija się kilka sekund jak piłeczka
pingpongowa, nic się nie stało. Identyczna, u mnie, przewraca się na
dywanie. Na kawałki. Może komputer poradzi sobie z wyeliminowaniem
zagrożenia wypadkiem, ale wystarczy, że np. gołąb mu nasra na szybę przed
kamerą i już mamy problem. Albo "okopci" jakiś czujnik. Auto przejedzie
przez kałużę i zaleje np. hmm... no co... dalmierz może, prądnicę, jakiś
element wykonawczy, a brudna woda, to i przewodnictwo prądu. Że zareaguje na
kałużę, to zwolni? Jak odróżni w upalny dzień kałużę od fatamorgany?
(odróżnienie wcale nie jest takie oczywiste, jak by się wydawało)
Chwalebne jest, że dąży się do wsparcia sterowania samochodem. Ale mam
wątpliwości, wobec bezkrytycznego zawierzania technologii. Zbyt wiele razy
przejechałem się na pewnikach, które jednak okazały się nie być pewnikami...
Jak ktoś chce, niech może to nazwie (przesadną) ostrożnością.
Mam nadzieję, że auta nie będą łączyły się ze światem? Wolałbym jednak nie
ryzykować, że jakiś członek męski zamierzy mi się włamać i dobrze, jeśli
tylko zrobić niegroźnego psikusa.
--
To nie wstyd być biedakiem, ale, żeby to był zaszczyt,
to ja tego też nie powiem!
(C) Tewje do Pana Boga.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.04.16 04:31 Pszemol
- 06.04.16 04:39 Pszemol
- 06.04.16 04:53 Pszemol
- 06.04.16 05:00 Pszemol
- 06.04.16 05:04 Pszemol
- 06.04.16 05:17 Pszemol
- 06.04.16 05:20 Pszemol
- 06.04.16 05:23 Pszemol
- 06.04.16 05:26 Pszemol
- 06.04.16 05:27 Pszemol
- 06.04.16 05:34 Pszemol
- 06.04.16 05:45 Pszemol
- 06.04.16 05:47 Pszemol
- 06.04.16 05:48 Pszemol
- 06.04.16 05:55 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Podłączenie DMA 8257 do 8085
- pozew za naprawę sprzętu na youtube
- gasik
- Zbieranie danych przez www
- reverse engineering i dodawanie elementów do istniejących zamkniętych produktów- legalne?
- Problem z odczytem karty CF
- 74F vs 74HCT
- Newag ciąg dalszy
- Digikey, SN74CBT3253CD, FST3253, ktoś ma?
- Szukam: czujnik ruchu z możliwością zaączenia na stałe
- kabelek - kynar ?
- Podnieść masę o 0.6V
- Moduł BT BLE 5.0
- Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- ale zawziętość i cierpliwość
Najnowsze wątki
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-08 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2025-01-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-08 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-01-08 Podłączenie DMA 8257 do 8085
- 2025-01-08 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-01-08 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-08 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-08 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-08 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-08 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-08 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2025-01-08 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-08 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=