  • Data: 2016-04-05 19:46:19
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "sundayman" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    news:ne0k8t$8ej$1@node2.news.atman.pl...

    > Szokiem jest, że mogłeś tak sądzić...

    > co ma komputer ??

    Personifikowałem oczywiście :-)

    > przyłączam się do opinii - oby nigdy.

    Dlaczego? Uzasadnisz?

    > A jeżeli to się stanie - to pierwsza ofiara śmiertelna zapewne zakończy
    > temat...

    Dlaczego spodziewasz się że ofiara śmiertelna zakończy temat?
    Co roku masz ponad 30 tysięcy ofiar śmiertelnych w samych USA.
    Półtora miliona rocznie ofiar śmiertelnych na drogach na całym świecie...
    Dlaczego sądzisz, że jedna ofiara coś tu zmieni zasadniczo?