eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleAutomatyczne smarowanie łańcucha - czy znacie autora tego pomysłuRe: Automatyczne smarowanie łańcucha - czy znacie autora tego pomysłu
  • Data: 2009-11-23 16:30:57
    Temat: Re: Automatyczne smarowanie łańcucha - czy znacie autora tego pomysłu
    Od: "Sta$" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy znacie może autora tego pomysłu?

    Niejaki Moczul, kiedys pojawiał sie w Poznaniu, pochodzi z Wolsztyna. Nie
    bede sie rozwodził, bo znam tylko ze słyszenia,a sa tu tacy co znaja
    osobiscie...
    Mam taki system chyba juz 3 rok, zamontowany, al jakos nigdy nie chciało mi
    sie sprawdzic czy działa, nigdy nie wlałem oleju do zbiorniczka, wiec ciezko
    powiedziec czy bangla... Jak sie starannie wykona to na pewno bedzie
    działać.
    Zauwazylem tylko ze u mnie zebatka "zjadla" wlosie od pedzelka, ale to
    kwestia precyzji montazu.
    Sprobuj a sie przekonasz. Jak masz zylke majsterkowicza to na pewno warto
    sie pobawic. Ja jednak doszedlem do wnioku ze kiedys chce jezdzic
    kardanem... ;)

    Sta$
    GPZ500Sysunia
    Tatowa SR500