  • Data: 2011-11-14 13:24:17
    Temat: Re: Automat z napędem na tył a zima .....
    Od: ArekM <a...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Arek - tak przypadkiem, to nie będzie twoja pierwsza zima w e90? Masz
    > tam RWD, czy X-Drive? :>

    Pierwsza. Mam RWD, i juz dzis (6 rano, bruk, -3 stopnie) widze, ze
    będzie wesoło :) Trzeba zmienic subarowe przyzwyczajenia ... FWD nie
    jezdziłem w gorszych warunkach tak dawno, ze ciężko mi porównac.
    Natomiast pewien jestem tego, ze nie bede mogł juz do parkowania
    wybierac najwiekszych zasp - jak to miało miejsce z WRX'em :)

    --
    Pzdr
    E90