    From: Cezary Daniluk <c...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Date: Mon, 19 Mar 2012 18:33:17 +0100

    W dniu 2012-03-19 08:20, DoQ pisze:

    > No i co jeszcze? Bo automat z hydrokinetyką ma jednak więcej elementów
    > które psują się, a koszt ich naprawy często bywa astronomiczny.

    Kupiłem automata z V6.
    Wcześniej jeździłem TDI.

    Porównując do TDI i innych nowoczesnych diesli nie mam:
    pomp wysokociśnieniowych, wtryskiwaczy, turbiny, dwumasy.

    Dowiadywałem się w zakładzie mającym dość dobre opinie w necie i w
    branży ile kosztuje regeneracja skrzyni w moim samochodzie - i co jest
    to koszt ~5kzł - wymiana wszystkiego w środku + wymont/zamont skrzyni,
    jest na to gwarancja 12 miesięcy.

    Kolega ma identyko samochód jak mój, rok starszy, manual i diesel.
    Robił jakiś czas temu wtryskiwacze i turbinę - za komplet zapłacił 6kzł ;)

    Ja jeżdżę już około roku czasu, zagazowałem w przeliczeniu na benzynę
    spalam po DC max do 10l benzymy na 100km. Gazu średnio w tym okresie co
    mam spaliłem 14,6/100km.

    Na tą chwilę rachunek ekonomiczny jest dla mnie prosty jak drut ;) wolę
    swojego jak diesla :D

    Pozdrawiam !

    PS:
    Jedyne co bym teraz zrobił to zamontował większy zbiornik na gaz :) ale
    nie ma źle po DC jeżdżąc tankuję co 1 do półtora tygodnia.