eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutomat [bedzie flejmik?:)] › Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 18 Mar 2012 22:45:27 +0100
    From: ojciec <e...@p...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
    Thunderbird/10.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    References: <jk5b94$d9k$1@news.task.gda.pl> <jk5e4b$rp1$1@news.mm.pl>
    <jk5etd$ep8$1@usenet.news.interia.pl> <jk5h4s$spl$1@news.mm.pl>
    <jk5hnl$qj5$1@news.task.gda.pl> <1...@p...pl>
    <jk5ijv$t8f$1@news.mm.pl>
    In-Reply-To: <jk5ijv$t8f$1@news.mm.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 120318-0, 2012-03-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 30
    Message-ID: <4f665791$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.19.70
    X-Trace: 1332107153 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1225 83.27.19.70:31896
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2439884
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-03-18 22:03, Krzysiek Matyasik pisze:
    > W dniu 2012-03-18 21:52, RoMan Mandziejewicz pisze:
    >> Hello Marek,
    >>
    >> Sunday, March 18, 2012, 9:48:56 PM, you wrote:
    >>
    >> [...]
    >>
    >>>> Tylko klasyczny manual z pedałem sprzęgła pozwala na dohamowania z
    >>>> redukcją i spinaniem sprzęgła w konkretnym momencie. Innymi słowy -
    >>>> manual pozwala na pełną kontrolę nad procesem zmiany biegu.
    >>> a teraz powiedz do czego to potrzebne normalnemu kierowcy który
    >>> samochodu
    >>> używa do przemiszczania sie a nie do napawnia sie faktem jazdy.
    >>
    >> Trzeba zacząć od definicji "normalnego kierowcy". Dla mnie normalny
    >> kierowca to taki, który oprócz toczenia się w korkach w mieście
    >> potrafi docenić rozkosze dynamicznej jazdy górskimi drogami a nie
    >> wlecze się w górach jak ostatnia ciota i trzyma nogę na hamulcu przez
    >> cały zjazd.
    >>
    >>
    >
    > Akurat z hamowaniem biegami w automacie podczas zjazdu z góry nie było
    > problemu nawet w wiekowym, trzybiegowym automacie z 1972 roku (Lincoln
    > Continental), więc trzymanie nogi na hamulcu to ewidentny błąd w sztuce,
    > który popełniają bardzo często onaniści, liczący na zerowe zużycie
    > paliwa. Biedaki nie wiedzą, że już w Polonezach z gaźnikami był ZHS,
    > czyli zawór hamowania silnikiem :)
    W jaki sposób uruchamiany?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: