-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.n
eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Sun, 18 Mar 2012 22:45:27 +0100
From: ojciec <e...@p...pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
Thunderbird/10.0.2
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
References: <jk5b94$d9k$1@news.task.gda.pl> <jk5e4b$rp1$1@news.mm.pl>
<jk5etd$ep8$1@usenet.news.interia.pl> <jk5h4s$spl$1@news.mm.pl>
<jk5hnl$qj5$1@news.task.gda.pl> <1...@p...pl>
<jk5ijv$t8f$1@news.mm.pl>
In-Reply-To: <jk5ijv$t8f$1@news.mm.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Antivirus: avast! (VPS 120318-0, 2012-03-18), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Lines: 30
Message-ID: <4f665791$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.19.70
X-Trace: 1332107153 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1225 83.27.19.70:31896
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2439884
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-03-18 22:03, Krzysiek Matyasik pisze:
> W dniu 2012-03-18 21:52, RoMan Mandziejewicz pisze:
>> Hello Marek,
>>
>> Sunday, March 18, 2012, 9:48:56 PM, you wrote:
>>
>> [...]
>>
>>>> Tylko klasyczny manual z pedałem sprzęgła pozwala na dohamowania z
>>>> redukcją i spinaniem sprzęgła w konkretnym momencie. Innymi słowy -
>>>> manual pozwala na pełną kontrolę nad procesem zmiany biegu.
>>> a teraz powiedz do czego to potrzebne normalnemu kierowcy który
>>> samochodu
>>> używa do przemiszczania sie a nie do napawnia sie faktem jazdy.
>>
>> Trzeba zacząć od definicji "normalnego kierowcy". Dla mnie normalny
>> kierowca to taki, który oprócz toczenia się w korkach w mieście
>> potrafi docenić rozkosze dynamicznej jazdy górskimi drogami a nie
>> wlecze się w górach jak ostatnia ciota i trzyma nogę na hamulcu przez
>> cały zjazd.
>>
>>
>
> Akurat z hamowaniem biegami w automacie podczas zjazdu z góry nie było
> problemu nawet w wiekowym, trzybiegowym automacie z 1972 roku (Lincoln
> Continental), więc trzymanie nogi na hamulcu to ewidentny błąd w sztuce,
> który popełniają bardzo często onaniści, liczący na zerowe zużycie
> paliwa. Biedaki nie wiedzą, że już w Polonezach z gaźnikami był ZHS,
> czyli zawór hamowania silnikiem :)
W jaki sposób uruchamiany?
Następne wpisy z tego wątku
- 18.03.12 22:46 Krzysiek Kielczewski
- 18.03.12 22:48 Krzysiek Kielczewski
- 18.03.12 22:49 ojciec
- 18.03.12 22:54 RoMan Mandziejewicz
- 18.03.12 22:55 ojciec
- 18.03.12 22:51 Krzysiek Matyasik
- 18.03.12 23:04 ojciec
- 18.03.12 23:06 ojciec
- 18.03.12 23:08 to
- 18.03.12 23:08 to
- 18.03.12 23:08 ojciec
- 18.03.12 23:12 to
- 18.03.12 23:15 Cavallino
- 18.03.12 23:18 Cavallino
- 18.03.12 23:19 megrims
Najnowsze wątki z tej grupy
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
Najnowsze wątki
- 2025-03-05 Zielona GĂłra => Konsultant wdroĹźeniowy Comarch XL/Optima (KsiÄgowoĹ
- 2025-03-05 Białystok => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie
- 2025-03-05 Warszawa => Specjalista ds. Sprzedaży (transport drogowy) <=
- 2025-03-05 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-03-05 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-05 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-05 Zaniepokojeni mieszkańcy
- 2025-03-05 Ile pieniędzy ma bank?
- 2025-03-05 Ostrów Świętokrzy => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-05 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-03-05 Warszawa => Frontend Developer (obszar Angular13+) <=
- 2025-03-05 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-05 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=