eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutomat [bedzie flejmik?:)] › Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!newspeer1.de.
    telia.net!newspeer4.de.telia.net!de.telia.net!nx02.iad01.newshosting.com!newsho
    sting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.
    neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Sun, 18 Mar 2012 22:44:40 +0100
    From: ojciec <e...@p...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
    Thunderbird/10.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    References: <jk5b94$d9k$1@news.task.gda.pl> <jk5e4b$rp1$1@news.mm.pl>
    <jk5etd$ep8$1@usenet.news.interia.pl> <jk5h4s$spl$1@news.mm.pl>
    <jk5hnl$qj5$1@news.task.gda.pl>
    In-Reply-To: <jk5hnl$qj5$1@news.task.gda.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 120318-0, 2012-03-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 20
    Message-ID: <4f665762$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.19.70
    X-Trace: 1332107106 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1225 83.27.19.70:31896
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2439883
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-03-18 21:48, Marek Dyjor pisze:
    > Krzysiek Matyasik wrote:
    >> W dniu 2012-03-18 21:00, megrims pisze:
    >>> W dniu 2012-03-18 20:47, Krzysiek Matyasik pisze:
    >>>> W dniu 2012-03-18 19:58, Marek Dyjor pisze:
    >>>> Do jakiejkolwiek zabawy automat po prostu się nie nadaje - tylko
    >>>> klasyczny manual pozwala na dohamowania z redukcją
    >>>
    >>> Nie prawda. Nie wszystkie ASB tak mają.
    >>> Skrzynia w C63 pozwalała takie rzeczy robić.
    >>
    >> To ja w takim razie doprecyzuję, co miałem na myśli.
    >>
    >> Tylko klasyczny manual z pedałem sprzęgła pozwala na dohamowania z
    >> redukcją i spinaniem sprzęgła w konkretnym momencie. Innymi słowy -
    >> manual pozwala na pełną kontrolę nad procesem zmiany biegu.
    >
    > a teraz powiedz do czego to potrzebne normalnemu kierowcy który
    > samochodu używa do przemiszczania sie a nie do napawnia sie faktem jazdy.
    Do niczego jak nie zapierdala i trzyma się prawego pasa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: