-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
Date: Sun, 18 Mar 2012 22:13:26 +0100
Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
Lines: 34
Message-ID: <jk5j5k$tda$1@news.task.gda.pl>
References: <jk5b94$d9k$1@news.task.gda.pl> <jk5e4b$rp1$1@news.mm.pl>
<jk5etd$ep8$1@usenet.news.interia.pl> <jk5h4s$spl$1@news.mm.pl>
<jk5hnl$qj5$1@news.task.gda.pl> <1...@p...pl>
<jk5ijv$t8f$1@news.mm.pl>
NNTP-Posting-Host: lzu117.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1332105204 30122 95.50.150.117 (18 Mar 2012 21:13:24 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Mar 2012 21:13:24 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2439871
[ ukryj nagłówki ]Krzysiek Matyasik wrote:
> W dniu 2012-03-18 21:52, RoMan Mandziejewicz pisze:
>> Hello Marek,
>>
>> Sunday, March 18, 2012, 9:48:56 PM, you wrote:
>>
>> [...]
>>
>>>> Tylko klasyczny manual z pedałem sprzęgła pozwala na dohamowania z
>>>> redukcją i spinaniem sprzęgła w konkretnym momencie. Innymi słowy -
>>>> manual pozwala na pełną kontrolę nad procesem zmiany biegu.
>>> a teraz powiedz do czego to potrzebne normalnemu kierowcy który
>>> samochodu używa do przemiszczania sie a nie do napawnia sie faktem
>>> jazdy.
>>
>> Trzeba zacząć od definicji "normalnego kierowcy". Dla mnie normalny
>> kierowca to taki, który oprócz toczenia się w korkach w mieście
>> potrafi docenić rozkosze dynamicznej jazdy górskimi drogami a nie
>> wlecze się w górach jak ostatnia ciota i trzyma nogę na hamulcu przez
>> cały zjazd.
>>
>>
>
> Akurat z hamowaniem biegami w automacie podczas zjazdu z góry nie było
> problemu nawet w wiekowym, trzybiegowym automacie z 1972 roku (Lincoln
> Continental), więc trzymanie nogi na hamulcu to ewidentny błąd w
> sztuce,
który zresztą może sie skończyć tragicznie.
ugotowanie płynu hamulcowego, uszkodzenie tarcz klocków itd...
Nawet w instrukcji obsługi piszą ze jak sie zjeżdżą z górki to należy
hamować biegami w trybie ręcznym.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.03.12 22:16 Marek Dyjor
- 18.03.12 22:22 megrims
- 18.03.12 22:29 MadMan
- 18.03.12 22:27 Krzysiek Kielczewski
- 18.03.12 22:36 Krzysiek Kielczewski
- 18.03.12 22:37 RoMan Mandziejewicz
- 18.03.12 22:42 ojciec
- 18.03.12 22:42 ojciec
- 18.03.12 22:44 ojciec
- 18.03.12 22:45 ojciec
- 18.03.12 22:46 Krzysiek Kielczewski
- 18.03.12 22:48 Krzysiek Kielczewski
- 18.03.12 22:49 ojciec
- 18.03.12 22:54 RoMan Mandziejewicz
- 18.03.12 22:55 ojciec
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=