-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.mm.pl!.POSTED!not
-for-mail
From: Krzysiek Matyasik <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
Date: Sun, 18 Mar 2012 21:56:14 +0100
Organization: Multimedia Polska SA
Lines: 23
Message-ID: <jk5i64$t6d$1@news.mm.pl>
References: <jk5b94$d9k$1@news.task.gda.pl> <jk5e4b$rp1$1@news.mm.pl>
<jk5etd$ep8$1@usenet.news.interia.pl> <jk5h4s$spl$1@news.mm.pl>
<jk5hnl$qj5$1@news.task.gda.pl>
NNTP-Posting-Host: host-89-229-73-111.szczecin.mm.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.mm.pl 1332104196 29901 89.229.73.111 (18 Mar 2012 20:56:36 GMT)
X-Complaints-To: a...@m...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Mar 2012 20:56:36 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
Thunderbird/10.0.2
In-Reply-To: <jk5hnl$qj5$1@news.task.gda.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2439865
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-03-18 21:48, Marek Dyjor pisze:
> Krzysiek Matyasik wrote:
>> W dniu 2012-03-18 21:00, megrims pisze:
>>> W dniu 2012-03-18 20:47, Krzysiek Matyasik pisze:
>>>> W dniu 2012-03-18 19:58, Marek Dyjor pisze:
>>>> Do jakiejkolwiek zabawy automat po prostu się nie nadaje - tylko
>>>> klasyczny manual pozwala na dohamowania z redukcją
>>>
>>> Nie prawda. Nie wszystkie ASB tak mają.
>>> Skrzynia w C63 pozwalała takie rzeczy robić.
>>
>> To ja w takim razie doprecyzuję, co miałem na myśli.
>>
>> Tylko klasyczny manual z pedałem sprzęgła pozwala na dohamowania z
>> redukcją i spinaniem sprzęgła w konkretnym momencie. Innymi słowy -
>> manual pozwala na pełną kontrolę nad procesem zmiany biegu.
>
> a teraz powiedz do czego to potrzebne normalnemu kierowcy który
> samochodu używa do przemiszczania sie a nie do napawnia sie faktem jazdy.
Czy napisałem, że jest to potrzebne? Wyraziłem swoje zdanie, swoje
własne odczucia. Do przemieszczania się nie jest to konieczne. Jak ktoś
lubi jeździć, to MOŻE mu tego brakować... "może" nie oznacza "musi".
Następne wpisy z tego wątku
- 18.03.12 22:05 Marek Dyjor
- 18.03.12 22:06 Marek Dyjor
- 18.03.12 22:09 Marek Dyjor
- 18.03.12 21:59 Krzysiek Matyasik
- 18.03.12 22:03 Krzysiek Matyasik
- 18.03.12 22:13 Marek Dyjor
- 18.03.12 22:16 Marek Dyjor
- 18.03.12 22:22 megrims
- 18.03.12 22:29 MadMan
- 18.03.12 22:27 Krzysiek Kielczewski
- 18.03.12 22:36 Krzysiek Kielczewski
- 18.03.12 22:37 RoMan Mandziejewicz
- 18.03.12 22:42 ojciec
- 18.03.12 22:42 ojciec
- 18.03.12 22:44 ojciec
Najnowsze wątki z tej grupy
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
Najnowsze wątki
- 2025-03-08 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-03-08 Prawo "gminne"
- 2025-03-08 Warszawa => Senior Recruiter <=
- 2025-03-08 Warszawa => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-08 Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- 2025-03-07 AION przejety
- 2025-03-07 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-03-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-07 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-07 Chiny-Kraków => Backend Developer (Node + Java) <=
- 2025-03-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-03-07 Warszawa => International Freight Forwarder <=