  • 71. Data: 2011-09-11 16:11:14
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Plumke" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:4e6cbfd4$0$2457$65785112@news.neostrada.pl...

    > ty jakis inteligentny inaczej chyba jestes (?)
    > mam jakies urzadzenie i zainstalowana nawigacje ..jakas - jesli prowadzi
    > dobrze to uzywam, jesli zle wywalam i biore inna

    Jasne, można wywalić kilkaset zł w błoto, bogatemu wolno.
    Ale czasem wystarczy zmienić mapy, bez zmiany navi i wszystko zaczyna
    działać.
    Tylko że to wymaga trochę inicjatywy i zrozumienia źródła problemu.

    A jeśli ktoś ZAMIAST wysłuchać ciekawych informacji, które rozwiną jego
    wiedzę o danym produkcie, woli sobie popyskować, to droga wolna.
    Tyle że nie ma obowiązku dłuższego czytania takich typów i ich produkcji w
    temacie o którym mają śladowe pojęcie.

  • 72. Data: 2011-09-11 16:12:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > twierdziszze twoje posty sa przepelnione trescia ????

    A co, zauważyłeś żebym uwiesił się zębami na Twojej nogawce i zamiast
    próbować chłonąć wiedzę, próbował pyskować, tylko dlatego że wiesz coś
    więcej niż ja?

  • 73. Data: 2011-09-11 16:23:51
    Od: "Plumke" <s...@s...pl>

    >Jasne, można wywalić kilkaset zł w błoto, bogatemu wolno.

    moja kosztuje 59zł rocznie - stac mnie a co!

    >Ale czasem wystarczy zmienić mapy, bez zmiany navi i wszystko zaczyna
    >działać.
    >Tylko że to wymaga trochę inicjatywy i zrozumienia źródła problemu.

    masz problem ze zrozumieniem ze nie wszyscy umieja i czesto nie chca
    rozumiec zrodel problemu tylko oczekuja dzialajacego produktu za wydane
    pieniadze
    chca by odkurzacz zbieral kurz i smieci, telewizor pozwalal ogladac nadawane
    programy, a nawigacja umiala pokazac lotnisko po wpisaniu hasla balice

    >A jeśli ktoś ZAMIAST wysłuchać ciekawych informacji, które rozwiną jego
    >wiedzę o danym produkcie,

    wiedza o produkcie jest dla pasjonatow a nie uzytkownikow (proponuje bys w
    aptece nie kupowal lekow z recepty tylko po poszerzeniu swojej
    wiedzyskomponowal wlasnamiksture)

    > woli sobie popyskować, to droga wolna.

    chyba nie za bardzo rozumiesz znaczenie slow ktorych uzywasz - chyba ze
    kazda krytyka teojego_jedynie_slusznego_punktu_widzenia to pyskowanie

    >Tyle że nie ma obowiązku dłuższego czytania takich typów

    nie czytaj

    >i ich produkcji w temacie o którym mają śladowe pojęcie.

    twoje pojecie jest okreslone tym ze ty tak mowisz?

    plumke

  • 74. Data: 2011-09-11 16:28:24
    Od: "Plumke" <s...@s...pl>

    > twierdziszze twoje posty sa przepelnione trescia ????

    >A co, zauważyłeś żebym uwiesił się zębami na Twojej nogawce i zamiast
    >próbować chłonąć wiedzę,

    juz pisalem zebys nie uzywal slow ktorych znaczenia nie znasz ...nie wiem co
    ty nazywasz chlonieciem wiedzy....ale napewno nie jest to mozliwe z lektury
    twoich postow

    >próbował pyskować,

    znasz jeszcze jakis slowo okreslajace oponeta i jego sposob wypowiedzi bo
    jak narazie to raczej twoje posty mozna okreslic jako aroganckie dla nie
    podzielajacych twojego zdania
    http://sjp.pwn.pl/slownik/2513560/pyskowa%C4%87

    plumke

  • 75. Data: 2011-09-11 16:28:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > moja kosztuje 59zł rocznie - stac mnie a co!

    Gdzie sprzedają AM za 59 zł?

    > masz problem

    Nie, ja nie mam problemu.
    To lenie mają problemy.

    >nie wszyscy umieja i czesto nie chca

    Jak ktoś nie chce, to już jego problem.
    Tylko niech delikwent swoim lenistwem czy niechęcią do czegokolwiek nie
    epatuje wszem i wobec.

    > wiedza o produkcie jest dla pasjonatow a nie uzytkownikow

    Jasne, każdy kto zaczyna eksploatację czegokolwiek nie od czytania
    instrukcji, a zakupu dokonuje "bo akurat taka reklama była" tak twierdzi.
    A potem dziwi się że miewa problemy, nieznane świadomym userom.

    > chyba nie za bardzo rozumiesz znaczenie slow ktorych uzywasz

    Oczywiście że rozumiem.
    Inaczej bym nie pisał.

    >- chyba ze kazda krytyka teojego_jedynie_slusznego_punktu_widzenia to
    >pyskowanie

    Problem w tym że nie krytykowałeś mojego punktu widzenia, bo to by była
    normalna dyskusja, tylko W ZAMIAN pozwoliłeś sobie na epitety pod moim
    adresem.
    To jest pyskowanie czystej wody.

  • 76. Data: 2011-09-11 16:31:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Plumke" <s...@s...pl> napisał w wiadomości news:

    >nie wiem

    No właśnie - od zmiany tego stanu rzeczy należałoby zacząć.
    Tak wszechstronnie.

    > co ty nazywasz chlonieciem wiedzy....

    W przypadku programów nawigacyjnych na pewno wysłuchanie sugestii
    dotyczących możliwej przyczyny problemu na pewno jest takowym.
    A stwierdzenie, że Ci się nie chce i masz to gdzieś, jest jego
    zaprzeczeniem.

    > znasz jeszcze jakis slowo okreslajace oponeta

    Do określenia aktywności oponenta pozwalającego sobie na osobiste wycieczki
    bez powodu, to słowo pasuje jak znalazł.
    Nic lepszego nie potrzeba.

  • 77. Data: 2011-09-11 16:33:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał

    > Skad ta popularnosc TT w Europie? Utrudniaja sobie zycie zamiast
    > uzywac wapanialej AM. Nie sadzisz?

    BTW: który walnął crossposta nawet się tym nie chwaląc?

  • 78. Data: 2011-09-11 22:45:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 11 Sep 2011 15:58:25 +0200 osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    > PLONK WARNING

    nudny jesteś

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 79. Data: 2011-09-12 00:34:16
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-09-11 10:48, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:j4f3ju$pn0$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Ja porównywałem kiedy tylko wyszedł Navteq dla I-go.
    > Różnica ogromnie na niekorzyść Navteqa, który był na poziomie Emapy.
    > TA to była zupełnie inna klasa, mało błędów, podobne pokrycie.
    I-go - nie znam nie używałem :(
    Widziałem różnicę dla Navigona na zdecydowaną niekorzyść TA - a wtedy
    miał możliwość wyboru dostawcy mapy

    > Sugerujesz że AM używa map Navteqa W POLSCE?
    > Od kiedy?
    Wujek Googiel zeznaje, że od końcówki 2008r (wersja 5.2)

    > No a ja takie kwiatki widziałem.
    > Vide nawigacja nieczynnym (nieoddanym) odcinkiem A4 - chyba Topek o tym
    > tu pisał.
    Błędy są w KAŻDEJ mapie - Navteq na obecną chwilę też ma taki kwiatek:
    prowadzi poprzez ulicę "wyborczą" - czyli otwartą tylko na wybory ślepą
    ul. Lema.
    Widocznie nikt na świecie nie przypuszcza, że można wybudować i otworzyć
    hucznie ulicę (2 pasy, chodniki, ścieżki, zatoczki...) tylko dla popisu
    - bo nawet nie wiadomo, jakie działki należy wykupić aby zaplanować
    skrzyżowanie:
    http://krakow.naszemiasto.pl/artykul/827904,krakow-u
    lica-lema-przez-dwa-lata-pojedziemy-donikad-zdjecia,
    id,t.html

    p.s.
    Oczywiście zgłosiłem to Navteq-owi - zobaczymy...

    --
    Wojciech Smagowicz

  • 80. Data: 2011-09-12 01:16:34
    Od: "Plumke" <s...@s...pl>

    >Wujek Googiel zeznaje, że od końcówki 2008r (wersja 5.2)

    i okazuje sie ze szanowny Cavallino opietrusza za brak wiedzy....a sam w
    malinach

    plumke