  • 41. Data: 2011-09-09 22:41:47
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2011-09-09 15:32, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > A, widzisz.. klucz w tym aby objazd wyznaczyć sobie samemu przez szybki
    > rzut oka na to co od razu widzę na mapie :-) Ewentualnie machnąć
    > paluchem i przesunąć...
    Bez sensu. Buta zdejmować do obsługi mapy?!

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 42. Data: 2011-09-09 22:51:05
    Od: "Plumke" <s...@s...pl>

    >Mylisz program z mapami.

    przepraszam ale nie rozumiem na jakiej innej mapie dziala AM? ... mozesz
    jasniej?
    AM jest kiepskim programem ze swietna mapa? czy odwrotnie?
    czy by byc zadowolonym uzytkownikiem AM trzeba byc fachowcem rozrozniajacym
    czym rozni sie program od mapy ktora wyswietla?

    plumke

  • 43. Data: 2011-09-09 23:08:46
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Plumke,

    Friday, September 9, 2011, 10:51:05 PM, you wrote:

    > przepraszam ale nie rozumiem na jakiej innej mapie dziala AM? ... mozesz
    > jasniej?
    > AM jest kiepskim programem ze swietna mapa?

    W Polsce zdecydowanie.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 44. Data: 2011-09-09 23:09:57
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 9 Sep 2011 22:51:05 +0200, Plumke napisał(a):

> [...]
    > czy by byc zadowolonym uzytkownikiem AM trzeba byc fachowcem rozrozniajacym
    > czym rozni sie program od mapy ktora wyswietla?

    AM Polska jest fatalnym programem z dobrą mapą
    AM Europa jest fatalnym programem z przeciętną mapą, w dodatku zupełnie
    sobie nie radzi z jej obsługą

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 45. Data: 2011-09-09 23:14:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-09 22:51, Plumke pisze:

    > przepraszam ale nie rozumiem na jakiej innej mapie dziala AM? ... mozesz
    > jasniej?
    > AM jest kiepskim programem ze swietna mapa?

    Na to wygląda. Jeszcze gorzej będzie w EU - gówniany program
    i podobno kiepskie mapy :)

    > czy odwrotnie?
    > czy by byc zadowolonym uzytkownikiem AM trzeba byc fachowcem
    > rozrozniajacym czym rozni sie program od mapy ktora wyswietla?

    Dla normalnego użytkownika to nie ma znaczenia - to ma działać
    dobrze i tyle.

  • 46. Data: 2011-09-09 23:36:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Skad ten wniosek?

    Bo opisujesz błędy w mapach, również poi to ich część.
    A to po prostu mapy Navteqa są tak kiepskie, na TA nie było takich kwiatków.

  • 47. Data: 2011-09-09 23:36:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe - bo gdzieś u zarania mojej przygody z Navigonem miałem możliwość
    > porównania map 2 serii - Navteqa i Teleatlasu na tym samym obszarze i
    > zdecydowanie wygrywał Navteq.

    Pod jakim względem?
    Bo pokrycie to nie jest najważniejsza cecha, wręcz przeciwnie, w kiepskich
    mapach bardziej szkodzi niż pomaga.

  • 48. Data: 2011-09-09 23:38:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Plumke" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > przepraszam ale nie rozumiem na jakiej innej mapie dziala AM? ... mozesz
    > jasniej?
    > AM jest kiepskim programem ze swietna mapa? czy odwrotnie?

    W Polsce jest niezłym programem ze świetną mapą (swoją), na Zachodzie jest
    niezłym programem z fatalnymi mapami Navteqa.

    > czy by byc zadowolonym uzytkownikiem AM trzeba byc fachowcem
    > rozrozniajacym czym rozni sie program od mapy ktora wyswietla?

    Żeby coś porównywać warto wiedzieć o czym się mówi.

  • 49. Data: 2011-09-10 00:28:55
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Cavallino wrote:

    > na Zachodzie
    > jest niezłym programem z fatalnymi mapami Navteqa.

    Zawsze mnie fascynowały takie opinie ;)
    Trochę jeździłem na mapach Navteq'a (Garmin) w Niemczech, Szwecji,
    Danii.
    Za cholerę nie chciały kłamać i prowadziły bez zarzutu. Miałem pecha?

    --
    Wojtek

  • 50. Data: 2011-09-10 01:45:59
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-09-09 15:21, r...@k...pl pisze:
    > Fri, 09 Sep 2011 14:34:43 +0200, w<j4d151$l7u$1@inews.gazeta.pl>,

    > Skoro tak wrzeszczysz, to ja już nic nie poradzę...
    To tylko forma oddania "w piśmie" ekspresji w komunikatach mówionych:
    składają się z oderwanych pojedynczych słów, a nie z pociętych
    wypowiedzi - inne naciski, inna linia zdania - w Navigonie praktycznie
    nie słychać faktu składania poszczególnych "klocków".

    > Dosyć śmieszna uwaga od kogoś kto używa map Navteqa.

    Tylko że oprócz dróg i części adresów z Navteq-a, AM jeszcze ma dołożone
    dodatkowe dane - obrysy budynków, czy właśnie linie kolejowe (boczne)

    --
    Wojciech Smagowicz