  • 31. Data: 2011-09-09 16:41:52
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 9 Sep 2011 16:37:44 +0200, w <4...@n...home.net.pl>, "Hinek"
    <h...@o...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Tak wspanialy program bijacy na glowe TT pod kazdym
    > wzgledem nie moze sie przebic! To okropne :(

    W Europie Zachodniej to ja pewnie używałbym TT ze względu na mapy TA.
    AM ma tam Navteqa.

  • 32. Data: 2011-09-09 16:51:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Tak wspanialy program bijacy na glowe TT pod kazdym
    > wzgledem nie moze sie przebic!

    Żeby to stwierdzić trzeba najpierw próbować.
    Masz jakieś info co do ofert na AM na rynku zachodnim?

    P.S.
    Nie uważam AM za najlepszy program, ani jej nie używam, to tak żebyś się nie
    zapędzał.

  • 33. Data: 2011-09-09 16:54:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

  • 34. Data: 2011-09-09 18:03:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 9 Sep 2011 15:02:48 +0100, Waldek Godel

    > Całą grupę "zadowolonych" klientów
    > można zobaczyć tutaj: fejszbóg.

    Lubię to!

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 35. Data: 2011-09-09 19:20:02
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-09-09 14:47, *Marcin 'Yans' Bazarnik* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    ?

    > Mam gleboko w powazaniu widok 3d oraz zarysy budynkow - zwyczajnie za
    > malo na nich widac. Mnie interesuje ew. szybkie znalezienie alternatywy
    > w momencie napotkania korkow czy innych nieprzyjemności.

    Bardzo proste, a jednocześnie z wieloma możliwościami na TT - na AM z
    grzeczności nie pytam :)

    > Szybkie
    > przechodzenie z trybu nawigacji do przegladania mapy, itp.

    Widać automapowe zboczenie tutaj :) - po co? a zwłaszcza w czasie
    nawigacji? Jak masz korek, to po prostu informujesz program o tym i on
    ma się zająć znalezieniem objazdu. Jak potrzebujesz rzeczywiście
    popatrzeć na mapę to nie ma znaczenia, czy trzeba do tego jednego
    kliknięcia (TT, iGO), czy od razu można przesuwać mapę (AM).

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 36. Data: 2011-09-09 20:22:55
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Zaś o problemach z AM na różnych "wynalazkach" można poczytać choćby na
    > pdaclub.pl/forum

    mi tam AM zawiesza jakies tanie urzadzenie z marketu. W każdym razie nie
    działa poprawnie. Obsluga automapy jest nieintuicyjna. Nienawidzę tej
    nawigacji. Już lepszy jest darmowa nawigacja zaintalowana na tym hardware
    fabrycznie.

    TomTom (szczególnie w telefonie) jest super intuicyjny. Uwielbiam tą
    nawigację.
    Nawigacja wbudowana w Nokii N8 jest tragiczna i nie polecam jej.
    Z tych czterech które mialem okazję używać tomtom jest najlepszy. I mimo ze
    moze ma mapy gorsze niż AM, to najbardziej go lubię i mogę na nim polegać

  • 37. Data: 2011-09-09 20:31:33
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Żeby to stwierdzić trzeba najpierw próbować.
    > Masz jakieś info co do ofert na AM na rynku zachodnim?

    Nie mam. Natomiast na podstawie wlasnego doswiadczenia
    twierdze ze AM EU w Europie jest kiepska. Pomijam tu interfejs
    i dokladnosc map. Chodzi o bledy w programie i o baze POI.
    Pisalem tu juz o tym i nie chce sie powtazac, ale jak
    stale w tych samych miejscach (Szwecja) program radosnie mi
    wyswietla "nastapil wewnetrzny blad danych" i zawiesza sie,
    albo mimo pobrania POI z Miplo twierdzi ze w promieniu 30 km
    nie ma kempingu - a sa one co kawalek - to mam gdzies taki
    program. Gwozdziem do trumny jest dla dla mnie trudno
    wylaczalna funkcja AM traffic dzieki ktorej ominiemy pusta
    glowna droge i poznamy osiedlowe uliczki...to jakas paranoja.
    Poniewaz mam AM - uzywam jej czasem ale naprawde bez
    entuzjazmu :/
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 38. Data: 2011-09-09 21:22:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Nie mam. Natomiast na podstawie wlasnego doswiadczenia
    > twierdze ze AM EU w Europie jest kiepska.

    Mylisz program z mapami.

  • 39. Data: 2011-09-09 21:36:48
    Od: "Hinek" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Mylisz program z mapami.

    Skad ten wniosek?
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 40. Data: 2011-09-09 22:06:16
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-09-09 15:24, r...@k...pl pisze:

    > Szkoda tylko, że i prowadzi jak przystało na mapy Navteqa.

    Ciekawe - bo gdzieś u zarania mojej przygody z Navigonem miałem
    możliwość porównania map 2 serii - Navteqa i Teleatlasu na tym samym
    obszarze i zdecydowanie wygrywał Navteq.
    Zresztą AM też obecnie korzysta OIDP z Navteqa...

    --
    Wojciech Smagowicz