  • 111. Data: 2011-09-13 14:06:29
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-13 12:38, Waldek Godel pisze:

    > http://itunes.apple.com/pl/app/automapa-polska-ios/i
    d392945795?mt=8
    > http://itunes.apple.com/pl/app/mapamap-travel-pl/id4
    27789466?mt=8

    > proponuję porównać oceny obydwu programów.
    > Oraz poczytać opinie

    Argument z FB okazał się nie trafiony to brniesz dalej. Nie wypowiadam
    się i implementacji AM na "i". Zwłaszcza, że nie ma ona wiele wspólnego
    z wersją WM. To na razie zupełnie inny produkt o innych funkcjonalnościach.

    A.

  • 112. Data: 2011-09-13 14:13:36
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-11 00:28, Plumke pisze:

    > wlasnie dlatego nie mam AM

    Z mapami to jak z partiami. Ludzie lubią to co lubią argumenty mają
    drugorzędne znaczenie.

    Aby być w temacie AM przeprowadziła mnie przez pół europy, łącznie ze
    skandynawią, miastach i bezdrożach i zawsze spisywała się dobrze. Może
    są jeszcze lepsze, co nie zmienia faktu, że jest to produkt co najmniej
    dobry.

    A.

  • 113. Data: 2011-09-13 14:18:12
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-10 09:16, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:

    > W Polsce też.
    > Tylko po jakiego grzyba mi w takiej mapie dokładność parkowych ścieżek,
    > jeśli nie da się po nich jechać?
    > Do nawigacji pieszej program używam ekstremalnie rzadko.

    Standard, skoro Tobie nie potrzebne bo jeszcze nie użyłeś to nikt nie
    potrzebuje.

    Ja np. dla odmiany bardzo często zwiedzając jakieś miasto, korzystam z
    AM. Prowadzi mnie do wybranej atrakcji turystycznej nie głównymi ulicami
    tylko właśnie parkowymi ścieżkami i bardzo sobie to cenie, bo oszczędzam
    w ten sposób mnóstwo czasu.

    I o dziwo samochodu nie próbowało mi prowadzić przez parkowe ścieżki,
    ale ja może dziwny jestem, bo potrafię zaznaczyć dwa checkboxy w
    ustawieniach.

    > Tak więc to, czy mapy są dokładnie czy nie, nie ma większego znaczenia.
    > Ważniejsza jest ilość błędów w tychże.
    > Z TA już dawno nie spotkałem się z nieprawidłowym wytyczeniem trasy, a
    > Navteqiem (na tym samym programie) spotykałem się z tym przy prawie
    > każdej wytyczonej trasie, skoki z wiaduktu, albo skręt na skrzyżowaniu
    > które NIGDY nie istniało, był normalką.

    Ty to masz pecha. Normalnie zmowa przedmiotów martwych, nawigacja każe
    skakać z wiaduktu, klimatyzacja atakuje, szok.

    A.

  • 114. Data: 2011-09-13 14:19:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 13 Sep 2011 14:06:29 +0200, Arek napisał(a):

    > Argument z FB okazał się nie trafiony to brniesz dalej. Nie wypowiadam

    Argument z FB jest bardzo dobrze trafiony. To, że go zupełnie nie
    rozumiesz, to zupełnie inny problem.

    > się i implementacji AM na "i". Zwłaszcza, że nie ma ona wiele wspólnego
    > z wersją WM. To na razie zupełnie inny produkt o innych funkcjonalnościach.

    Ma wspólnego zasadniczą rzecz - firmę oraz jej imitację programistów.
    Wprowadzenie wersji do iOS odbywało się IDENTYCZNIE jak wprowadzenie wersji
    4.0 - lata obietnic i mrzonek, jak to będzie cudownie i zajebiście jak już
    wreszcie zrobią tą wersję, wciąż te same screenshoty, jakieś sztucznie
    fabrykowane przecieki, ba.. znany na tej grupie niedorzecznik firmy posunął
    się aż do przeprowadzenia wywiadu z samym sobą.
    Jak już wreszcie wypocili, to okazło się, że liczba błędów zawstydza
    dyktando przeciętnego dresa.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 115. Data: 2011-09-13 14:26:00
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-11 16:28, Plumke pisze:

    > juz pisalem zebys nie uzywal slow ktorych znaczenia nie znasz ...nie
    > wiem co ty nazywasz chlonieciem wiedzy....ale napewno nie jest to
    > mozliwe z lektury twoich postow

    Wymiana poglądów z Cavallino możliwa jest tylko na takiej zasadzie, że
    wymieniasz swoje na jego. Innej opcji nie ma.

    A.

  • 116. Data: 2011-09-13 14:34:30
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-09-13 14:19, Waldek Godel pisze:

    > Argument z FB jest bardzo dobrze trafiony. To, że go zupełnie nie
    > rozumiesz, to zupełnie inny problem.

    Jasne.

    > Ma wspólnego zasadniczą rzecz - firmę oraz jej imitację programistów.

    Znowu brniesz. Pisałeś o programie bez "i", a teraz zaczynasz
    kombinować, że o coś innego Ci chodziło.

    A.

  • 117. Data: 2011-09-14 02:52:42
    Od: "Plumke" <s...@s...pl>

    >Wymiana poglądów z Cavallino możliwa jest tylko na takiej zasadzie, że
    >wymieniasz swoje na jego. Innej opcji nie ma.

    tez odnioslem takie znaczenie :)

    pozdr
    plumke

  • 118. Data: 2011-09-14 02:55:27
    Od: "Plumke" <s...@s...pl>

    >znaczenie :)

    przejezyczenie...oczywiscie wrazenie :))))
    pozdr
    plumke

  • 119. Data: 2011-09-14 09:44:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Plumke" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > tez odnioslem takie znaczenie :)

    A myślałeś, że się da tak, że przyjmę Twoją niewiedzę za swój punkt
    widzenia?
    ROTFL !!!!

  • 120. Data: 2011-09-14 16:55:09
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-09-12 11:44, RoMan Mandziejewicz wysłał(a) wiadomość:

    Znalezione przypadkiem
    <http://geoforum.pl/?page=news&id=11069&link=kto-pie
    rwszy-na-obwodnicy-wroclawia->
    za <http://openstreetmap.org.pl/osm/> To tak a propos map i dokładności,