  • Data: 2011-09-12 21:32:51
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    r...@k...pl wrote:

    > Po prostu w demoludach mapy Navteqa nie są dobrze skategoryzowane i
    > tyle.

    Każda mapa jest gdzieś lepsza a gdzieś gorsza. W Polsce póki co z
    danymi AM i Imagisu reszta jeszcze nie może konkurować.

    Pewnie tak jest jak piszesz bo w "demoludach" nie miałem możliwości
    sprawdzić ale gdy przy tej cześci Europy jesteśmy to mapy TA w Polsce
    zupełnie mnie nie przekonują. Miałem je co prawda w ręce dwa lata temu
    ale wyjątkowo nędznie się prezentowały.

    Gdyby nie kompletny brak opłacalności to najlepiej w takich
    "niecywilizowanych" mapowo krajach póki co najlepiej sprawdzają się
    lokalne produkcje.

    Za 3-5 lat problem map TA i Nq zniknie, podciągną się do poziomu AM ;)

    --
    Wojtek