  • Data: 2011-09-09 16:31:32
    Temat: Re: Automapa, żale poczatkującego
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 9 Sep 2011 15:02:48 +0100, w <1fvi4xjc4dex3$.dlg@lepper.institute.com>,
    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(-a):

    > To nie był błąd, tylko kilkadziesiąt miejsc w całym kraju.
    > W dodatku nie błąd mapy (bo te były prawidłowe) tylko błąd programu
    > (algorytmu) który nie sprawdzał, czy na danym skrzyżowaniu aby na pewno
    > krzyżujące jezdnie są na tym samym poziomie.

    Nie ma czegoś takiego w programie jak "sprawdzanie czy krzyżujące się na danym
    poziomie skrzyżowania są na tym samym poziomie".

    Odcinki dróg mogą być ze sobą połączone lub nie. Najwyraźniej gdzieś były.
    Szkoda tylko, że jak zwykle bez konkretów (tzn. gdzieś kiedyś kilka wersji temu
    bleble).

    > Całą grupę "zadowolonych" klientów można zobaczyć tutaj:
    > https://www.facebook.com/AutoMapa?sk=wall&filter=1
    > można też się przyjrzeć mistrzowskiej klasy dryblowaniu między pytaniami
    > użytkowników w wykonaniu legendy tej grupy, w swoim najlepszym, jakże
    > charakterystycznym stylu.

    Mistrzowskie dryblowania to ja mam w Twoich postach, nie muszę nigdzie
    wchodzić.
    Że AM na ajfona to gniot, to już słyszałem. Że tak powiem, przejmuję się tym
    tak jak ajfonem.