  • 11. Data: 2012-08-01 09:51:48
    Temat: Re: Automapa oficjalnie w markecie dla androida
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciej Bebenek nabazgrał(a):

    > Jakbyś doczytał, to 20, a nie 60 zł.

    http://www.automapa.pl/?PEI=10866&article_id=252275

    na 7 dni- w cenie19.99 zł,
    na 90 dni- w cenie 59.99 zł
    na rok- w cenie 119.99 zł

    To jaka wreszcie jest ta cena :)

  • 12. Data: 2012-08-01 11:07:39
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Chris" <s...@s...net> wrote:
    > Maciej Bebenek nabazgrał(a):

    > http://www.automapa.pl/?PEI=10866&article_id=252275
    >
    > na 7 dni- w cenie19.99 zł,
    > na 90 dni- w cenie 59.99 zł
    > na rok- w cenie 119.99 zł
    >
    > To jaka wreszcie jest ta cena :)

    To przeczytaj kolejny akapit ;-)

  • 13. Data: 2012-08-01 11:30:12
    Od: W <w...@w...pl>

    Maciej Bebenek wystukał, co następuje:

    > To przeczytaj kolejny akapit ;-)

    Mnie wkurza jedna rzecz - wcześniej (i.e. WinMo?) było tak, że kupowało się
    licencje na aktualizacje map przez x czasu... teraz program działa przez x
    czasu :/

  • 14. Data: 2012-08-01 11:38:57
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Maciej Bebenek nabazgrał(a):

    > To przeczytaj kolejny akapit ;-)

    Czytałem ale to są opłaty PROMOCYJNE ZA BETE tylko w okresie testów .. za
    chwilę ceny będą takie jak podałem powyżej.

  • 15. Data: 2012-08-01 11:42:26
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Chris nabazgrał(a):

    > Jak by kogoś interesowało to Automapa już jest w markecie ...
    > Tylko nie wiem bo w markecie pisze Beta 3 a na stronie AM że to RC.

    Ze strony AM:

    Znane problemy:
    tymczasowy brak wsparcia dla systemu Android 4.1

  • 16. Data: 2012-08-01 11:57:22
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > Czytałem ale to są opłaty PROMOCYJNE ZA BETE tylko w okresie testów .. za
    > chwilę ceny będą takie jak podałem powyżej.

    "Zakup pakietu startowego pozwala na korzystanie przez 7 dni z pełnej
    funkcjonalności nawigacji oraz nieograniczoną w czasie możliwość
    przeglądania mapy i POI.
    Możesz wybrać jedną z trzech wygodnych form przedłużenia subskrypcji: na 7
    dni (19.99 zł), 90 dni (59.99 zł) lub rok (119.99 zł). Korzystaj z AutoMapy
    tak, jak Ci wygodnie!

    Uwaga! W czasie trwania testów obowiązują specjalne ceny: 7 dni za 4,99zł
    lub 90 dni za 19,99 zł."

    To jak to było z tym czytaniem? Wyraźnie napisali, że dopóki testy trwają,
    to sprzedają subskrypcję taniej. Jak skończą testy, to za subskrypcje będą
    kasowali więcej. Nie napisali, że subskrypcja obowiązuje tylko na wersję
    beta. W zasadzie to nawet nie chwalą się, że to wersja beta (w opisie nie ma
    o tym słowa). Napisali że za tą kasę oferują pełną funkcjonalność aplikacji.
    Coś jeszcze jest niejasne?

  • 17. Data: 2012-08-01 12:14:22
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Iksiński nabazgrał(a):

> [...]
    > to wersja beta (w opisie nie ma o tym słowa). Napisali że za tą kasę
    > oferują pełną funkcjonalność aplikacji. Coś jeszcze jest niejasne?

    AutoMapa Android Beta 3 (Release Candidate)

    http://w3.automapa.com.pl/?PEI=204044&lng=PL

    Do tego wczoraj jak pisałem posta to w markecie też był opis że BETA3, ale
    już widzę że zmienili :)

  • 18. Data: 2012-08-01 12:16:25
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Chris nabazgrał(a):

> [...]
    > http://w3.automapa.com.pl/?PEI=204044&lng=PL
    > Do tego wczoraj jak pisałem posta to w markecie też był opis że BETA3,

    Korekta: dalej pisze że to BETA :)

    Co nowego
    W tej wersji:

    AutoMapa Android Beta 3 to ostatnia wersja testowa (tzw.Beta) przed
    publikacją wersji finalnej.

  • 19. Data: 2012-08-01 12:18:36
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Chris nabazgrał(a):

> [...]

    Co nowego
    W tej wersji:

    AutoMapa Android Beta 3 to ostatnia wersja testowa (tzw.Beta) przed

    http://www.webpagescreenshot.info/i/47632-8120121173
    4pm.png

  • 20. Data: 2012-08-01 12:35:18
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Iksiński nabazgrał(a):

> [...]
    > to wersja beta (w opisie nie ma o tym słowa). Napisali że za tą kasę
    > oferują pełną funkcjonalność aplikacji. Coś jeszcze jest niejasne?

    Sciągnięte, zainstalowane .. odpalamy AM i na głównym ekranie duży napis
    BETA :)