  • 11. Data: 2012-12-29 16:29:12
    Temat: Re: Automapa na Androida a połączenie z internetem
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "ronel" <r...@...pl>

    > Znów dowód na to, że pirackie często jest lepsze i bardziej funkcjonarne
    > od oryginału...

    Ale co tu jest pirackie ? Modyfikacja cudzego oprogramowania ? To to nie
    wymaga piracenia.

  • 12. Data: 2012-12-29 19:19:52
    Od: "Roman" <r...@w...pl>

    > Masz jakieś poparcie tych bzdur?
    > Zanim je napisałeś wystarczyło zajrzeć na stronę producenta i przeczytać:
    > "Mapy dostępne są zawsze. Nawet, gdy nie ma zasięgu ani GSM ani Wi-Fi.
    > Jednak posiadając dostęp do sieci, kierowcy otrzymują wsparcie technologii
    > LiveDrive! pozwalającej na nawigację z uwzględnieniem aktualnej sytuacji
    > drogowej, korków i mechanizmów pozwalających na automatyczną zmianę
    > kierunkowości ulic czy ich czasowe zamykanie i otwieranie. "
    >
    > Dla ułatwienia dodam, że funkcję LiveDrive można w opcjach programu
    > wyłączyć...

    Akurat bzdury kolego Ty piszesz - napisałem to co powyżej po konsultacjach
    telefonicznych z infolinią Automapy! Gość stwierdził, że program raz na
    kilka dni MUSI się połączyć z internetem celem sprawdzenia np subskrypcji!
    Jeśli się nie połaczy to się nie uruchomi i koniec kropka!

  • 13. Data: 2012-12-30 10:41:03
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-29 19:19, Roman pisze:
> [...]
    > kilka dni MUSI się połączyć z internetem celem sprawdzenia np subskrypcji!
    > Jeśli się nie połaczy to się nie uruchomi i koniec kropka!

    Na infoliniach różnych firm różne rzeczy można usłyszeć, często zupełne
    absurdy.. Znacznie ważniejsze jest to co stoi w regulaminie. Bo teoria o
    konieczności łączenia się z netem wydaje się być jakąś kosmiczną wręcz
    bzdurą.

  • 14. Data: 2012-12-30 14:01:48
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 30.12.2012 Trybun <r...@y...com> napisał/a:

> [...]
    > absurdy.. Znacznie ważniejsze jest to co stoi w regulaminie. Bo teoria o
    > konieczności łączenia się z netem wydaje się być jakąś kosmiczną wręcz

    Niestety tyż się z czymś takim spotkałem, nie używam automapy, ale są
    programiści idioci którzy nie pojmują że niemożliwość użycia ich softu
    bez dostępu do netu (tylko w celu sprawdzenia licencji) zupełnie
    dyskwalifikuje ich dzieło.
    Inna sprawa że powinno być jasne info przy każdej apce, że nie działa
    offline.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 15. Data: 2012-12-30 14:37:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2012 13:01:48 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

> [...]
    > programiści idioci którzy nie pojmują że niemożliwość użycia ich softu
    > bez dostępu do netu (tylko w celu sprawdzenia licencji) zupełnie

    Akurat programisci od automapy dobrze o tym wiedza, skoro robia navi
    off-line, a zreszta robia ja od lat na urzadzenia w ogole bez netu ...
    ale z drugiej strony wiedza tez od czego zaleza ich zarobki :-)

    > Inna sprawa że powinno być jasne info przy każdej apce, że nie działa
    > offline.

    Ale to jest smartfon, tu musisz miec neta :-)

    Pozostaje kwestia jak czesto program musi ... uda sie wrocic z 2-tyg urlopu
    za granica czy nie ...

    J.

  • 16. Data: 2012-12-30 17:38:37
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    (...)

    pierwsze wersje automapy nie łączyły się z netem. (powiem więcej, nie
    łączą się z netem, bo działają bez ograniczeń czasowych)
    > Akurat programisci od automapy dobrze o tym wiedza, skoro robia navi
    > off-line, a zreszta robia ja od lat na urzadzenia w ogole bez netu ...
    > ale z drugiej strony wiedza tez od czego zaleza ich zarobki :-)

    i to jasno napisane. jeśli nie ma takiej informacji podczas zakupu
    programu, powinni zwracać kase i dodatkowo dostać od UOiK "nagrodę"
    pieniężną do zapłacenia

    > Ale to jest smartfon, tu musisz miec neta :-)
    >
    > Pozostaje kwestia jak czesto program musi ... uda sie wrocic z 2-tyg urlopu
    > za granica czy nie ...

    jeśli chcesz być uczciwy, to kup program, i jeździj na wersji "Demo"

    ToMasz

  • 17. Data: 2013-01-03 10:47:52
    Od: PesTYcyD <p...@w...pl>

    No ale Automapa bez problemu uruchamia się bez połączenia z internetem.
    Dla pewności sprawdziłem przed chwilą i działa a net jest wyłączony.

  • 18. Data: 2013-01-03 19:56:45
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PesTYcyD" napisał w wiadomości
    >No ale Automapa bez problemu uruchamia się bez połączenia z
    >internetem. Dla pewności sprawdziłem przed chwilą i działa a net jest
    >wyłączony.

    Ale sprawdzaj codziennie, bo mowa byla ze dlugo tak sie uruchamiala
    nie bedzie :-)

    J.

  • 19. Data: 2013-01-07 19:17:52
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-12-30 14:01, kakmar pisze:

> [...]
    > dyskwalifikuje ich dzieło.
    > Inna sprawa że powinno być jasne info przy każdej apce, że nie działa

    No, ale chyba nie chodzi w tych przypadkach o mapy do nawigacji gps...?I
    na dodatek program komercyjny..