  • 61. Data: 2014-02-05 17:47:29
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-02-05 10:58, Artur Maśląg pisze:

    > :)

    > Jak ludzie w kółko dzwonią to tak ;)

    Poproszę więcej konkretów, bo Andka 4 mam, a funkcjonalności nie kojarzę.

    Łukasz

  • 62. Data: 2014-02-05 17:59:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-05 17:47, dddddddd pisze:

    > Poproszę więcej konkretów, bo Andka 4 mam, a funkcjonalności nie kojarzę.

    Nie wiem jak to opisać, ale ja umiem tak - ruch palcem w dół i mam
    listę zadań/aplikacji (tych co ikony siedzą u góry po lewej stronie),
    puk w NE i NE pracuje dalej pierwszoplanowo, a rozmowa jest widoczna
    poprzez ikonę na pasku na górze, który u mnie się wyświetla wtedy na
    zielono. Da się z tym żyć jak się komunikatu nie posłuchało i nagle
    mamy wielkie rondo i nie wiadomo jak jechać ;)

  • 63. Data: 2014-02-05 18:43:21
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    > Poproszę więcej konkretów, bo Andka 4 mam, a funkcjonalności nie kojarzę.

    U mnie prawy klawisz funkcyjny daje listę otwartych aplikacji, klik na
    najniższej (czyli ostatniej aktywnej) i przełączasz się na navi

    Można też ściągnąć belkę jednym palcem i wtedy masz aplikacje w tle.

  • 64. Data: 2014-02-06 16:44:20
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 03 Feb 2014 08:43:19 +0100, Artur Maśląg wrote:

    > To trzeba było zainstalować wersję ze strony producenta. O sprawdzeniu
    > pewnych rzeczy to przez grzeczność pisać nie chcę.

    Tak przyglądając się dyskusji z boku -- pomysł, żeby dla apki dostępnej
    w google play, szukać .apk na stronie producenta, bo może są inne
    warunki używania, jest, nie powiem, dość oryginalny :-)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 65. Data: 2014-02-06 17:40:57
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-06 16:44, Michal Tyrala pisze:

    > Tak przyglądając się dyskusji z boku -- pomysł, żeby dla apki dostępnej
    > w google play, szukać .apk na stronie producenta, bo może są inne
    > warunki używania, jest, nie powiem, dość oryginalny :-)

    Oryginalny to jest Twój wniosek (a twierdzisz, że dyskusji się
    przyglądałeś). To o czym dyskutowaliśmy to zdecydowanie inna historia,
    niż szukanie na siłę aplikacji na stronie producenta, bo może będzie
    taniej :)

    Gwoli doprecyzowania:
    Skoro ktoś korzysta od dawna (jak twierdzi) z aplikacji która pamięta
    'w chmurze' różne dane (punkty partnerskie, własne poi, dane, usługi
    itd.) na podstawie numeru klienta, i mimo stwierdzenia jego braku w tym
    co zainstalował z GP, nie zainteresował się tym faktem, to tak,
    zgadzam się, dość oryginalne zachowanie - przypomnę, mowa była o
    nawigacji, gdzie te dane są istotne i do tego oferta dla starych
    klientów jest na lepszych warunkach niż dla nowych (w tym z GP).
    Jak mam działający numer telefonu to nie zakładam sobie nowego
    jako nowy klient i nie narzekam, że operator mi daje tylko takie
    oferty jakie chce, a nie takie jakich bym sobie życzył.

  • 66. Data: 2014-02-07 12:56:46
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 06 Feb 2014 17:40:57 +0100, Artur Maśląg wrote:

    > Oryginalny to jest Twój wniosek

    Dziękuję za uznanie.
    Jak dla mnie, jest to pierwszy spotkany przypadek, ze cos dostepne w GP
    ma inaczej (id, warunki, cena) licencjonowane .apk dostepne na stronie
    producenta. Ergo ja bym nie wpadł na to, że mam w ogóle tak szukać.

    > przyglądałeś). To o czym dyskutowaliśmy to zdecydowanie inna historia,
    > niż szukanie na siłę aplikacji na stronie producenta, bo może będzie
    > taniej :)

    Czy taniej? Na pewno inaczej.

  • 67. Data: 2014-02-07 13:15:58
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-07, o godz. 11:56:46
    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > GP ma inaczej (id, warunki, cena) licencjonowane .apk dostepne na
    > stronie producenta. Ergo ja bym nie wpadł na to, że mam w ogóle tak

    A to akurat wśród nawigacji po Polsce dość popularne. AutoMapa swego
    czasu miała 3 wersje: na swojej stronie, w GP i preinstalowaną u
    operatora. Najtańsza licencja (nie pomnę teraz ale chyba na 7 dni)
    pobrana z GP kosztowała kilka złotych za samą aplikację. Aplikacja
    pobrana ze strony producenta była za darmo wraz z darmowym najkrótszym
    okresem do testowania. Aplikacja preinstalowana przez operatora miała
    od razu zaszyta licencję na 6 czy 12 misięcy od momentu pierwszego
    uruchomienia. Co ciekawe można było zainstalować jednocześnir program
    z różnych źródeł i te instalki przez system był<- traktowane jako rózne
    programy.

    W przypadku NE też spotkałem się z sytuacją że można było zainstalować
    wersję programów od producenta, z GP albo brandowaną np. przez Orange z
    ich sklepu.

    Zdrówko

  • 68. Data: 2014-02-07 13:56:38
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

> [...]
    > pobrana z GP kosztowała kilka złotych za samą aplikację. Aplikacja
    > pobrana ze strony producenta była za darmo wraz z darmowym najkrótszym

    Kazda wersja ma okres testowy 7 dnim ta z GP też, wadą tej pobieranej ze
    strony AM było to że nie można było zrobić aktualizacji programu i chyba map
    ale nie pamiętam już teraz bo zmusiło mnie to do kupna z GP.

  • 69. Data: 2014-02-07 13:58:47
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2014-02-07, o godz. 13:56:38
    "Chris" <a...@g...pl> napisał(a):

    > Kazda wersja ma okres testowy 7 dnim ta z GP też, wadą tej pobieranej
    > ze strony AM było to że nie można było zrobić aktualizacji programu i
    > chyba map ale nie pamiętam już teraz bo zmusiło mnie to do kupna z GP.

    Nie miałem problemów z aktualizacją AM z ich strony. Zresztą pojawiła
    się tam szybciej niż w GP. I w GP za ten okres testowy 4,99 trzeba było
    zapłacić. Ze strony AM było za free.

    Zdrówko

  • 70. Data: 2014-02-07 14:23:07
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-02-07 12:56, Michal Tyrala pisze:

    > Dziękuję za uznanie.

    Skoro wolisz wyrywać z kontekstu ;)

    > Jak dla mnie, jest to pierwszy spotkany przypadek, ze cos dostepne w GP
    > ma inaczej (id, warunki, cena) licencjonowane .apk dostepne na stronie
    > producenta. Ergo ja bym nie wpadł na to, że mam w ogóle tak szukać.

    Mowa jest o nawigacji, która istnieje od dawna i nie było wtedy GP,
    nawet chyba Androida nie było. Resztę wyjaśniłem w tym do czego się
    nie odniosłeś, a była tak naprawdę kwestią zasadniczą. Skoro mowa
    była o NE to były do niedawna dwie opcje - wersja ze strony
    producenta i aplikacja preinstalowana przez operatora. W obu był
    numer (ID), który identyfikował uprawnienia oraz dane klienta.
    Wie to chyba każda osoba, która z tego korzystała i choć raz
    opłaciła abonament. NE w GP jest ciut inną aplikacją. Zresztą
    jeżeli mnie pamięć nie myli to podobnie było z AM.

    > Czy taniej? Na pewno inaczej.

    Inaczej to już wiemy, a "być może taniej" to nie "taniej", ponieważ
    kupno wprost u producenta nie jest gwarancją niższej ceny.