  • Data: 2014-02-07 16:59:35
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-07 16:41, Michal Tyrala pisze:

    > Naturalnym? No właśnie dla mnie nie.

    Trudno. To decyzja producenta/właściciela. W sumie dość powszechna na
    rynku.

    > Poza tym, nie widze przeszkód, aby aplikacja z GP mogła pracować na
    > ,,starym'' id, ale ja truskawki cukrem.

    Ty może przeszkód nie widzisz, ale producent ma swoją politykę
    i on o tym decyduje. Jednak producent nie zamknął w żaden sposób
    możliwości korzystania z jego produktu na warunkach wcześniej
    zaakceptowanych przez niego i klienta. Przypomnę, że klient na
    to narzekał, choć nie było to prawdą.

    > Chusteczkę?

    Nie jest potrzebna, a Ty to robisz po raz kolejny.