  • Data: 2014-02-07 14:23:07
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-07 12:56, Michal Tyrala pisze:

    > Dziękuję za uznanie.

    Skoro wolisz wyrywać z kontekstu ;)

    > Jak dla mnie, jest to pierwszy spotkany przypadek, ze cos dostepne w GP
    > ma inaczej (id, warunki, cena) licencjonowane .apk dostepne na stronie
    > producenta. Ergo ja bym nie wpadł na to, że mam w ogóle tak szukać.

    Mowa jest o nawigacji, która istnieje od dawna i nie było wtedy GP,
    nawet chyba Androida nie było. Resztę wyjaśniłem w tym do czego się
    nie odniosłeś, a była tak naprawdę kwestią zasadniczą. Skoro mowa
    była o NE to były do niedawna dwie opcje - wersja ze strony
    producenta i aplikacja preinstalowana przez operatora. W obu był
    numer (ID), który identyfikował uprawnienia oraz dane klienta.
    Wie to chyba każda osoba, która z tego korzystała i choć raz
    opłaciła abonament. NE w GP jest ciut inną aplikacją. Zresztą
    jeżeli mnie pamięć nie myli to podobnie było z AM.

    > Czy taniej? Na pewno inaczej.

    Inaczej to już wiemy, a "być może taniej" to nie "taniej", ponieważ
    kupno wprost u producenta nie jest gwarancją niższej ceny.