    From: Marcin Jan <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Autokomis Holenderski - faktura
    Date: Sat, 15 Oct 2011 14:05:12 +0200

    W dniu 11-10-15 10:24, J.F. pisze:

    > To jest aktualny stan ?
    >
    > Bo wydaje mi sie ze kiedys nie bylo slowa "pierwsza".
    > No to otwiera sie pole do naduzyc :-)

    Chyba tak
    Ustawa o podatku akcyzowym
    Tekst ujednolicony na 01.09.2011 o

    > Teoretycznie to mogl wyrejestrowac jesli wyjezdzal za granice,
    > no ale skoro urzad twierdzi ze nie, to nie :-)

    Jakby wyrejestrował to chyba nie miałby zwykłych tablic oraz zwykłego
    dowodu. Dostałby czasówki.

    > bo podatek malutki, a nawet nie macie pojecia ile przepisow byc moze
    > naruszyliscie :-)
    > No ale ty nie naruszyles ... drozszy ten podatek od tlumacza ? :-)

    no właśnie tu muszę się sprawdzić. IODP to kiedyś za tłumaczenie
    papierów holenderskich zapłaciłem dziwnie mało.

    Pozdrawiam
    marcin jan